jeg skal have lavet et lettere kompliceret website som kræver en der er ret dygtig til at sætte websider op og har forstand på dette-
grunden til jeg skriver det herinde er at de firmaer man kan tage kontakt til simpelthen vil have for mange penge for det, så håbede der måske var en her der kunne være behjælpelig til en smule færre penge.
Vi vil gerne byde ind, selvom vi ikke overholder de kriterier du opstiller. Vi laver både hjemmesider samt grafisk arbejde til små og store virksomheder og her i blandt også til virksomheder med et lille eller stramt budget.
Du er mere end velkommen til at kontakte os på telefon 36950109 mobil 5088 0502 eller på mail contact@aplosweb.com
Jeg vil gerne høre mere omkring din hjemmesiden, og give dig et godt tilbud.
Jeg laver gerne et design forslag til dig, uden omkostninger for dig. Hvis du ikke ønsker jeg skal lave siden for dig.
Du kan fange mig på min mail kasper_lau@hotmail.com, skriv hvad krav du har til hjemmesiden. så laver jeg en fast pris til dig. Som er til at overkomme :)
Jeg har mit eget firma som freelance webdesigner/-programmør ved siden af mine studier, og vil gerne byde ind på opgaven. Du må gerne sende en mail tl mig med en uddybelse af hvad lettere kompliceret indbefatter, så vi sammen kan finde frem til et godt tilbud. Min email er chiel@pephers.org
Jeg kan lave et super lækket og godt design til fornuftige penge. Før jeg kan give dig en pris, vil jeg gerne høre lidt mere om dine krav, og hvad det helt præcist er der skal laves.
Du skal være meget velkommen til at kontakte mig på info@prozone.dk og/eller kontakte mig via. min kontaktformular på Prozone.dk