De kommende uger er der "Happy Hour". Det betyder at alle kan sætte varer, tjenester mv. til salg på vores auktion med profilbillede, fremhævet varer mv. Auktionerne du sætter på kan løbe op til 30 dage.
Det er gratis at sætte varer til salg via Amino Marked. Det eneste det kræver er at du er registreret med CVR-nummer - Alle auktioner er B2B auktioner.
Vi vil de kommende uger spæde til med interessante varer fra vores sponsorer. Nogle forbeholdt medlemmer af Amino Plus og nogle for alle medlemmer. Netop nu kan alle byde på 2 billetter til Martin Lindstrøm i Esbjerg på fredag.
Jeg får af vide jeg ikke kan byde, da jeg først skal oprette en bruger.
Når jeg opretter en bruger får jeg af vide, at jeg skal modtage en mail med en verificeringskode. Når jeg indtaster koden eller følger linket i mailen, får jeg af vide at:
"Registrering mislykkedes! Kontroller e-mail-adresse, bekræftelseskode og Kodeord."
Hvis jeg prøver at oprette mig igen, får jeg afvide at det kan jeg ikke, da jeg allerede er oprettet. Når jeg så igen prøver noget derinde, står der bare:
Du har endnu ikke oprettet en Amino Marked-profil. Du skal oprette en Amino Marked-profil for at benytte dig af Amino Marked.
Opret din profil ved at udfylde nedenstående oplysninger.
Jeg driver dykkersitet DIVE.in og freelancer med Bottomline
Det bliver samlet i et på et tidspunkt. Men fokus er på at dit brugernavn går igen. Så må de underliggende databaser blive matchet på et senere tidspunkt. Det er en større omgang.
"Du har endnu ikke oprettet en Amino Marked-profil. Du skal oprette en Amino Marked-profil for at benytte dig af Amino Marked. Opret din profil ved at udfylde nedenstående oplysninger. "
efter jeg ahvde taster personlig og erhvervsoplysninger ind.. skal du godkende mig:)?