Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Amino Marked i luften igen - Nu kan I selv oprette auktioner

Side 1 ud af 4 (35 indlæg)
Fra Søborg
Tilmeldt 21. May 08
Indlæg ialt: 755
Fra  Acasma Amino ApS Skrevet kl. 13:42
Hvor mange stjerner giver du? :

Vi er nu klar igen med Amino Marked efter vi har rodet med de første børnesygdomme.

Se mere på www.amino.dk/marked

De kommende uger er der "Happy Hour". Det betyder at alle kan sætte varer, tjenester mv. til salg på vores auktion med profilbillede, fremhævet varer mv. Auktionerne du sætter på kan løbe op til 30 dage.

Det er gratis at sætte varer til salg via Amino Marked. Det eneste det kræver er at du er registreret med CVR-nummer - Alle auktioner er B2B auktioner.

Vi vil de kommende uger spæde til med interessante varer fra vores sponsorer. Nogle forbeholdt medlemmer af Amino Plus og nogle for alle medlemmer. Netop nu kan alle byde på 2 billetter til Martin Lindstrøm i Esbjerg på fredag.

Nicolai

Fra København Ø
Tilmeldt 27. Jan 06
Indlæg ialt: 2158
Fra  DIVE.in Scuba Diving SorteSokker.dk Skrevet kl. 14:25

Øv, det virker ikke :-(

Jeg får af vide jeg ikke kan byde, da jeg først skal oprette en bruger.

Når jeg opretter en bruger får jeg af vide, at jeg skal modtage en mail med en verificeringskode.
Når jeg indtaster koden eller følger linket i mailen, får jeg af vide at:

"Registrering mislykkedes! Kontroller e-mail-adresse, bekræftelseskode og Kodeord."

Hvis jeg prøver at oprette mig igen, får jeg afvide at det kan jeg ikke, da jeg allerede er oprettet.
Når jeg så igen prøver noget derinde, står der bare:

Du har endnu ikke oprettet en Amino Marked-profil. Du skal oprette en Amino Marked-profil for at benytte dig af Amino Marked.
Opret din profil ved at udfylde nedenstående oplysninger.

Jeg driver dykkersitet DIVE.in og freelancer med Bottomline

Fra Søborg
Tilmeldt 21. May 08
Indlæg ialt: 755
Fra  Acasma Amino ApS Skrevet kl. 14:38

Ja, det er jo ikke optimalt - så bliver det jo svært at byde og udbyde noget. Vi får det lige tjekket op med det samme.

Fra København N
Tilmeldt 3. Mar 08
Indlæg ialt: 1611
Fra  Amino ApS Dinero Skrevet kl. 14:44

Ved ikke hvorfor du ikke har kunnet oprette dig. Tror ikke andre har det problem, men nu er du i hvert fald godkendt.

Jeg er på Facebook, Tumblr og App.net.

Fra Odense
Tilmeldt 2. Aug 08
Indlæg ialt: 2966
Skrevet kl. 14:48

Det er sku fedt!

Dog kan jeg ikke forstå hvorfor man skal oprette sig til marked og virksomheds børsen etc. og ikke bare samle det hele på en konto?

Tilmeldt 29. Sep 09
Indlæg ialt: 4
Skrevet kl. 14:56

Det bliver samlet i et på et tidspunkt. Men fokus er på at dit brugernavn går igen. Så må de underliggende databaser blive matchet på et senere tidspunkt. Det er en større omgang.

Tilmeldt 29. Sep 09
Indlæg ialt: 4
Skrevet kl. 14:56

Og tak bautik for din feedback - vi har brug for alt den feedback I har så vi kan gøre det til Danmarks bedste b2b auktionsplatform.

Fra Odense
Tilmeldt 2. Aug 08
Skrevet kl. 15:17

"Du har endnu ikke oprettet en Amino Marked-profil. Du skal oprette en Amino Marked-profil for at benytte dig af Amino Marked.
Opret din profil ved at udfylde nedenstående oplysninger. "

efter jeg ahvde taster personlig og erhvervsoplysninger ind.. skal du godkende mig:)?

Tilmeldt 25. May 09
Indlæg ialt: 49
Skrevet kl. 15:42

Du skal indtaste en verificerings kode du får via mail. Har du gjort det?

Fra Odense
Tilmeldt 2. Aug 08
Skrevet kl. 18:22

nej har ikke fået noget, heller ikke bekræftelses side..

Side 1 ud af 4 (35 indlæg)