Hej, Jeg er ret ny her men det virker som det helt rigtige sted at spørge til, hvad I synes om mit nye fodbold site, www.onefootball.dk På forhånd tak for ulejligheden |
Feedback på mit nye site!
Side 1 ud af 1 (4 indlæg)
- 1
På min widesceen monitor, ser den desuden helt tosset ud, da inholdet bliver alt for langt horisontalt, og falder fra hinanden. Tro du skal fokusere på en mere klar stuktur, og arbejde lidt med typografien og formatteringen af dine tekster og indholdområder. Held og lykke med det. |
Tak for svar Christian, jeg er også en Kristian for god ordens skyld 1. Vi har lavet sitet så det kan stretches - så hvis man som dig sidder med WideScreen - kan se hele siden i stort format og ikke kun se en defineret størrelse. Jeg sidder selv på 17" og har egentlig synes det var ok - med den megen luft vi opnår ved det. Men vi vil se på det igen. 2. Vi mangler nogle kategorier, det har du nok helt ret i. F.eks. efter lande og eller en ren nyheds kategori unden Beetting/Video/Rygter.. 3. Typografien.. good old Verdana.. den er ikke køn men den er læsevenlig. Det kan dog godt være den skal tones ned og/eller ændres her og der. Det vil vi også gå igennem igen. Takker mange gange for dit svar |
Side 1 ud af 1 (4 indlæg)