min shop hedder www.anytime-vejle.dk men den vil også skifte navn når der bliver lavet en ny side. jeg ved ikke hvad jeg tænkte på, da den blev lavet.. hehe |
Hvis det stadig er akuelt er i velkomne til at kontakte os vedr. opstart af webshop.
Vi udlejer webshops på samme måde som Goldenplanet, Scannet osv.
Der er dog den forskel at hos os har du fri trafik, gratis support som står til rådighed hele ugen også i weekenderne, og så starter shoppriserne fra 55,2kr eksl moms / mdr.
Betalings kort modul (gateway) koster 120kr eksl moms for alle kort. Altså både danske og internationale.
Ubegrænset antal mail konti og fri mail trafik.
Du kan gratis oprette et .dk domæne. Og har du et .dk domæne, jamen så flyttes dette naturligvis også gratis.
Shoppen er bygget op omkring Osc, og vi har brugt lang tid på at tilføjet funktioner og fjerne dem som ikke var nyttige og gjort shoppen mere overskuelig i forhold til en standard OSC shop.
Shoppen er bygget op omkring Osc, og vi har brugt lang tid på at tilføjet funktioner og fjerne dem som ikke var nyttige og gjort shoppen mere overskuelig i forhold til en standard OSC shop.
Skulle du have en Osc shop, så flytter vi gerne dine produkter over i din nye shop.
Shoppen er klar til brug 2 min. efter bestilling.
Skulle du have lyst til at høre mere er du / I meget velkomne til at kontakte os. I kan også besøge vores side og se demoer af vores shops.
Med venlig hilsen
Lotte Hansen
way2web
www.w2wserver.dk