Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Web shop

Side 1 ud af 3 (22 indlæg)
Tilmeldt 19. Sep 06
Indlæg ialt: 18
Skrevet kl. 11:00
Hvor mange stjerner giver du? :
Hej

Nogen som kan anbefale en sted hvor man kan købe et færdigt web shop til xxx kroner om måneden, eller kan det ikke betale sig ?
Tilmeldt 11. Jul 06
Indlæg ialt: 35
Skrevet kl. 14:12
Dit spørgsmål er dybest set - hvad koster en meter elastik.

Der findes glimrende standard webshops. Men beskriv hvilke krav du har og hvad du kan leve med - ofte vil der være ting i en meget standardiseret løsning som ikke er 100%, og hver gang en potentiel kunde skal tænke eller undrer sig over noget, er der risiko for at de springer fra. (pris og kvalitet hænger ofte sammen).

Vær også opmærksom på support (pris mm) og hvor meget du selv kan/vil kunne redigerer i indholdet og opsætning, og hvor let det er at gøre selv.

Held og lykke.

Jesper Sommer Salg- og marketingchef i fitinfitness.dk
Tilmeldt 19. Sep 06
Skrevet kl. 16:51
Krav :

Nemt at ændre i indhold
ingen brug af rammer da det ikker er søge optimeret
skal kunne tage mod dankort og andre internationale kort.
lagerstyring , så man ikke kan sælge varer man ikke
integration til regnskabssystem,
 har ikke bestemt et regnskabssystem jeg vil vælge endnu nogen som har et forslag ?

Fra Århus
Tilmeldt 18. Feb 06
Indlæg ialt: 4322
Skrevet kl. 17:02
Har du styr på det grafiske layout, eller skal du have nogen til at lave det for dig?

Ellers vil jeg nemlig lige anbefale JaHallo(http://www.jahallo.dk), de gør en del i webshops.

De er også repræsenteret her på amino, mener at det er RIIS du skal have fat på hvis det er.

Safeticket - Dit enkle og fleksible billetsystem.

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 17:03
Tilmeldt 23. Jan 06
Indlæg ialt: 462
Skrevet kl. 17:46
Hej Søren,

Prøv goldenplanet.dk, er selv meget glade for dem, de har en god kundeservice.
Fra København S
Tilmeldt 10. Aug 06
Indlæg ialt: 1825
Skrevet kl. 18:11
Dato: 08-10-2006 17:46:06 Forfatter: Den innovative Hej Søren,

Prøv goldenplanet.dk, er selv meget glade for dem, de har en god kundeservice.

Jeg har også goldenplanet,,, og har været kunde der i et år, og jeg kan bestemt ikke anbefale dem.

de er alt alt alt for dyre.. 50 kr. for 1 gb trafik, alt for dyrt. og pladsen er heller ikke vildt stor.

jeg føler de snyder mig hver eneste gang jeg får en regning.når dette år er slut har de de fået 10.000 kr. af mig. for at jeg har min webshop, hos dem. det er altså alt for dyrt, derfor er goldenplanet en dårlig løsning, hvis man regner med at skulle have mange kunder, selv skifter jeg dem ud her efter jul, og får lavet noget et andet sted.

og så er der også lige det, at hvis de skal hjælpe en med det mindste problem eller tilpasning skal de have fra 2500. og op ad.

mit råd er derfor, hvis du mener det seriøst med din webshop, så få lavet en selv,, lad være med at leje.

Tilmeldt 19. Sep 06
Skrevet kl. 18:50
magle

hmm, der lyder ikke så godt det der, så bliver jeg nok nød til at få en til at lave en for mig da jeg også helst have en webshop som ikke ligner alle andre.
Fra Vallensbæk Strand
Tilmeldt 13. May 05
Indlæg ialt: 3475
Skrevet kl. 19:01
Goldenplanet bygger på en opensource løsning kaldet Oscommerce, denne shopløsning er i sin oprindelige form gratis, men kræver en del tilrettelser før jeg mener den er noget værd. Den giver dog et solidt grundlag for at få bygget sin egen shop med et helt unikt design, hvor man bagefter ikke er afhænging af noget bestemt firma til videreudvikling, hosting etc.

Derfor er der også en del danske virksomheder der benytter denne shop som basismodul hvorefter den tilpasses, inkl. min virksomhed.

Det vil blive en del dyrer i opstart end hvis man vælger en hosted løsning som goldenplanet, scannet, dandomain etc. Men der er også en række fordele.

- Ingen månedlig lejegebyr til shopudbyderen
 - Nemmere at lave Søgemaskine optimering, da man har adgang til selve kildekoden som kunde
 - Mulighed for at vælge et andet firma til videreudvikling af shoppen hvis man af den ene eller anden grund blive utilfreds med leverandøren
 - Mulighed for at få designet præcis som det ønskes, ingen begrænsninger pga. frames, lukket kildekode o.lign som i de mange hostede systemer.

Tilmeldt 19. Sep 06
Skrevet kl. 19:15
Har lige et spørgsmål til dig martin hvad mener du med at en shop skal være "Søgemaskine optimering" , og har det noget at sige ?
Side 1 ud af 3 (22 indlæg)