Hej Aminoer. Jeg fik for 3 måneder siden en idé til en rigtig fed pointside. Konceptet var ikke set før, og det er det stadig ikke. Sitet henvender sig til en del af Danmarks befolkning (endda udlandet, hvis man har kræfterne til det), der bruger rigtig meget tid foran computeren, nemlig de studerende. Derudover er det et produkt, som folk meget gerne vil bruge tid på, da der kan spares mange penge. Der er fundet en leverandør af samtlige produkter, derudover er der lavet en god markedsføringsaftale, som er betalt, der henvender sig til den eksakte målgruppe. Sitet sælges, fordi jeg ganske enkelt ikke har tid. Pointsiden hedder: Gratisstudie.dk. Der er ingen nævneværdig brugerflade, eller indtægt, men sitet fungerer 100 %, og er opsat til flere annoncenetværk. Derudover medfølger selvfølgelig:
Det er endnu uvidst hvordan markedsføringsaftalen vil foregå, men der vil på en eller anden måde blive lavet reklame på eksamensklar.nu. Pris: 5.000 kr. inkl. alt. Interesseret? Så send mig en mail til Casperblom@live.dk.
|
Vil lige tilføje at jeg selvfølgelig hjælper køberen 100 % igang.
Jeg har en del erfaring fra tidligere pointsites, som jeg gerne giver videre til køberen :)
Er der nogle som kunne være interesseret?
Desuden køber du også licensen af pointsystemet, så du kan starte flere pointsider..