Halløj folkens Problematikken har været behandlet tilbage i 2007 her på Amino, men nu tager jeg det lige op igen, da tiden måske har givet nye svar og muligheder... Når vores nyhedsbrev udsendes, ryger den nogen gange direkte i "uønsket mail" og nogle gange viser den [SPAM] før emne-teksten. Disse 2 ting bevirker selvfølgelig, at vores modtagere ikke læser vores mails. Jeg har testet lidt ting...: - Hvis jeg sender til nogle af de mail-adresser jeg har i samme system, viser den f.eks. [SPAM] i Outlook Express - Hvis jeg sender til nogle af de mail-adresser jeg har i samme system, røger den direkte i "Uønsket mail" i Windows Mail som ligger på bl.a. Vista. - Hvis jeg sender til en mail-adresse, jeg har gennem web-shop fra ScanNet, er der ingen problemer overhovedet - kører uden problemer. Jeg har forsøgt at slette al indhold i mailen, så den hverken indeholder billeder, links eller lign. Samme problem melder sig. Jeg har forsøgt at ændre afsender-adressen. Samme problem melder sig. Jeg har forsøgt at ændre afsender-navnet. Samme problem melder sig. Jeg har forsøgt div. emne-tekster. Samme problem melder sig. Hvad kan jeg gøre...? Nogle gode idéer...? Mvh. Holbech, AltOnline.dk |
Nu ved jeg ikke hvor teknisk minded du, men det virker som om du rigtig gerne vil have det her til at virke :-).
Sender Policy Framework er sandsynligvis en del af løsningen. Jeg har før arbejdet med det
Med venlig hilsen
Casper Schneider.