ˇ@olsen - nej det ser ud til at være svært i DK, måske har de for få redaktører? |
Ja æv - dmoz skulle ellers være rigtig værdifuldt i forhold til google :(
ˇ@olsen - nej det ser ud til at være svært i DK, måske har de for få redaktører? |
2 mio. besøgende i Wordpress hvor jeg bla. skriver om ferie i Kroatien på 8 sprog
Hejsa.
Er der nogen der kan fortælle mig om jeg går glip af rigtig meget ved ikke at være i dmoz.
I så fald, er rygterne om at man skal bestikke sig ind i kataloget sande? I så fald vil jeg gerne kontaktes af nogen der ved noget. |
Vi har i hvert fald en fin placering på google uden at være med i, den tid man bruger på at komme ind er nok bedre givet ud på anden måde. Tror ikke at dmoz er hvad de var engang. Men det kan eksperterne sikkert udtale sig om.
|
Dmoz er stadig guld værd. Der findes adskillelige firmaer i min branche, rengøring, som har de mest usle sider men som er på side 2 kun pga Dmoz. De har ingen andre backlinks stort set Der er desuden ca 2-3000 hjemmesider i min branche som har en aktiv hjemmeside. Ud af de ca 75 som Dmoz har valgt at optage, er det såmænd et firma , der er optaget med den samme hjemmeside 2 (!) gange. Og ca 40- 50 % af resten af siderne opfylder overhovedet ikke Google og Dmoz`s standarder for en god hjemmeside. Ja gad vide, hvordan de blev optaget.... |
SEO fra 1000,- kr, og Google Ads fra 500,- per måned. DK's billigste hjemmesider? Se mere på jimihove.dk 15+ års erfaring.
Jeg har snart 10 års jubilæum i at vente på Dmoz. Har en mistanke om at min konkurrent må være redaktøren. Jeg vil også gerne vide hvem man skal bestikke, haha. |
Det lader da til, at jeg har været meget heldig med at komme ind i løbet af blot et par måneder. Hvad er det for et site, du har pending derinde?
|
Mit er : http://www.aktiv3.dk Og hvis du på nogen måde kan jeg hjælpe, kan jeg kontaktes på hrhove@gmail.com |
SEO fra 1000,- kr, og Google Ads fra 500,- per måned. DK's billigste hjemmesider? Se mere på jimihove.dk 15+ års erfaring.
Jeg har forsøgt nogle gange gennem årene med www.KaraokeButik.dk og www.Avalance.dk Jeg har naturligvis fulgt alle anvisninger, men har ikke haft heldet med mig.
|
Især heldigt fordi du er oprettet i en kategori du ikke har søgt i ;-) // Jesper
|
Folkeafstemning om Patentdomstolen