Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Kritik af adsense opsætning ønskes

Side 1 ud af 2 (13 indlæg)
Fra Aarhus
Tilmeldt 13. Nov 08
Indlæg ialt: 1450
Fra  Hoeks.dk Skrevet kl. 14:09
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Aminoer!

Jeg har netop sat nogle adsens annoncer ind på mit joomla tutorials  website. Desværre har jeg meget lidt erfaring med adsense og ønsker derfor lidt kritik:

Er reklamerne placeret ordentligt? Matcher de sitet rent grafisk? Hvad kan jeg gøre, for at få flere folk til at klikke på reklamerne? Og hvordan optimerer jeg det bedst? 

Jeg ved godt, at man kan finde en masse viden omkring adsense ved at snuse lidt rundt på nettet. Det har jeg også gjort, men kunne godt tænke mig kritik af denne specifikke opsætning.

På forhånd tak!

Fra Odense
Tilmeldt 2. Aug 08
Indlæg ialt: 2966
Skrevet kl. 14:14

jeg syntes de er godt kamufleret.. lidt for godt.. Jeg syntes godt du kan give dem noget mere fokus evt. med en anden ramme farve eller baggrundsfarve.

Selvfølgelig skal de ikke genere men folk skal gerne se dem jo:)

Fra Aarhus
Tilmeldt 13. Nov 08
Fra  Hoeks.dk Skrevet kl. 14:27

Bautik:
Selvfølgelig skal de ikke genere men folk skal gerne se dem jo:)

Ja - det har du nok ret i...... Jeg leger lige lidt med det. Tak

Tilmeldt 13. Feb 06
Indlæg ialt: 382
Skrevet kl. 18:59

Hej Rasmus

Har selv studeret adsense integration de sidste par dage og synes at dit ser ret godt ud. Du kan jo evt. lade os vide hvordan det går med indtjeneningen alt efter hvilken type tilpasning du laver.

Og inden siden bliver spammet opfordrer jeg selvfølgelig dig ikke til at offentligøre konkrete tal (google TOS) men hvad der virke rog hvad der ikke gør:-)

Fra Aarhus
Tilmeldt 13. Nov 08
Fra  Hoeks.dk Skrevet kl. 19:14

@ nil:

NIL:
Har selv studeret adsense integration de sidste par dage og synes at dit ser ret godt ud. Du kan jo evt. lade os vide hvordan det går med indtjeneningen alt efter hvilken type tilpasning du laver.

tak!

- Tror jeg vil blogge omkring indtjeningen på min blog på hoeks.dk.

Fra Aarhus
Tilmeldt 13. Nov 08
Fra  Hoeks.dk Skrevet kl. 01:41

Nu har jeg prøvet at ændre lidt i farverne nogle steder, og sætte ramme omkring reklamerne. Har det hjulpet?

Fra Odense
Tilmeldt 2. Aug 08
Indlæg ialt: 2966
Skrevet kl. 10:59

Det syntes jeg! jeg spottededem med det samme da siden loadede og de er ikke i vejen syntes jeg.. det var et godt valg efter min mening:)

Fra Aarhus
Tilmeldt 13. Nov 08
Fra  Hoeks.dk Skrevet kl. 13:32

Det var da godt at høre.

Kan siden bære flere reklamer, eller vil det blive for meget? Det handler vel om, at finde en nogenlunde holdbar balancegang.

Fra Hanoi
Tilmeldt 9. Jan 07
Indlæg ialt: 577
Fra  ComOnline - er du ikke online, så kommer du det Vietnam Rejser Skrevet kl. 13:46

Hej Rasmus

Nu har jeg leget med adsens et stykke tid, og min erfaring viser følgende:

• fjern rammerne
  • vis ikke så tydeligt at det er annoncer (folk gider ikke annoncer/reklamer)
  • lav det til "en del af sitet" med samme link og tekstfarve som du normalt bruger på sitet.  (hvis det er meningen folk skal klikke på dem)

Jeg ved godt det fjerner farverne på sitet, og umiddelbart gør reklamen mindre tydelig, men netop det at det "er en del af sitet" og ikke en tydelig reklame, giver flere klik. Det er i hvert flad min erfaring.

Måske det er anderledes for dig,  men et indput du kan have med i dine overvejelser, og prøve af.

Held og lykke med det.

Fra Aarhus
Tilmeldt 13. Nov 08
Fra  Hoeks.dk Skrevet kl. 13:59

Hej Studieogelevjob

Tak for svar. Jeg prøver at holde det design jeg har nu i lidt tid imens jeg måler på det. Herefter prøver jeg at integrere reklamerne bedre på mit site, som du forslår det og se om det giver bedre resultater. 

Havde oprindeligt lavet reklamerne som du skriver.

Side 1 ud af 2 (13 indlæg)