Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Tilmeld nyhedsbrev og Vind 10.000 kr.

Side 1 ud af 1 (1 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 10:40
Hvor mange stjerner giver du? :

Hvor mange tilmelder sig sådan en konkurrence?

Forstil dig, at du er på vej ind til et indkøbscenter og lige udenfor bliver du stoppet op at af en sælger der tilbyder dig at vinde 10.000 kr., hvis han må få din adresse. Hvad er det første du tænker på ?

På mange hjemmesider tilbyder de ”Tilmeld dig vores nyhedsbrev og du er med i lodtrækningen om xxx antal kroner” og andet står der ikke.

Jeg har aldrig selv tilmeldt mig, af samme årsag, at jeg heller ikke giver min adresse ud til tilfældige sælger på gaden.  

Faktisk er jeg selv bedøvende ligeglad, om jeg kan vinde penge/gaver eller ej, hvis jeg finder værdi i indholdet af nyhedsbrevet. Hvad med dig ?

Hvad er formålet ?

Og hvor ligger værdien i at udsende et nyhedsbrev som aldrig bliver læst og derfor vil på et tidspunkt blive afmeldt igen. Hvor er formålet, når der skal bruges tid og resourcer på at lave et nyhedsbrev.

Tilbyder du ?

Tilbyder du et nyhedsbrev så skal det fremgå klart, hvad man kan forvente af indholdet, altså hvad får læseren ud at dit nyhedsbrev. Hvis du ikke indfrier læserens forventning, hvad tror du så der sker ? Så afstem forventningerne til indholdet inden tilmelding, så du ikke oplever en skuffet læser.

Du er jo selv interesseret i en glad læser/kunde, ikke sandt?

Tilbyder du gevinst-konkurrence, så skal betingelserne klart fremgå – det er vist også et lov krav.

En kanon service.

Nyhedsbrev er kanon service tjeneste, som har til formål, at fastholde eksisterende og potentielle kunders interesse i din virksomhed eller person. Det er jo fedt hvis man kan fastholde en relation til sine kunder og endnu bedre hvis man kan skabe yderligerer relationer til potentielle kunder.

Nyhedsbrevet kan sagtens kombineres med reklametilbud, men hvis læseren ikke er klar over dette, så afmelder de igen og du kommer heller ikke til at sælge til dem.

Igen, vil du tilmelde dig en konkurrence eller et nyhedsbrev, hvis du ikke kender indholdet og betingelserne ?

Side 1 ud af 1 (1 indlæg)