Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

"webblog" på Surftown

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)
  • 1
Fra Herlev
Tilmeldt 27. Sep 07
Indlæg ialt: 428
Skrevet kl. 17:16
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej alle i super hurtigsvarende mennesker Geeked

Jeg har et mindre problem, for har købt mig en hjemmeside og kunne tænke mig at skrive om mit firma og ikke mindst nogle priser.
Jeg har kigget på wordspress, men det kan jeg ikke få til at virke på mit surftown domæne (har efterfølgende læst at wp+ surftown ikke passer sammen).

Hvad har jeg af andre ligende produkter..?
Allerhelst GRATIS Big Smile

K

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 17:27

Jeg havde også læst at wordpress skulle være så nemt på Surftown, men jeg skulle bruge mange timer på at få det at virke... Jeg fik til slut så lidt hjælp fra en på Amino, og han fiksede det på 2min

Fra Davao
Tilmeldt 14. Sep 05
Indlæg ialt: 147
Skrevet kl. 18:07

Jeg er bestemt heller ikke nogen ørn til det, men jeg har da formået at få det til at køre på 30 min. det inkludere også den automatiske update funktion som jeg har set mange brokker sig over, så det er bestemt muligt!

Fra Herlev
Tilmeldt 27. Sep 07
Indlæg ialt: 428
Skrevet kl. 19:43

Jeg brugte 1 time igår, og så måtte jeg give op for havde ikke overskud til mere.

Nu må jeg se om jeg kan få min lillebror til at kigge på det. Han er hjemmesidenørd, men har ikke så meget tid.

K

Fra Næstved
Tilmeldt 29. Apr 08
Indlæg ialt: 142
Skrevet kl. 19:56

Jeg havde aldrig arbejdet med WP før, men installerede det på mit surftown-hotel uden problemer.

Fra Kgs Lyngby
Tilmeldt 7. Apr 09
Indlæg ialt: 2798
Fra  Infospray Media Skrevet kl. 15:23

Jeg troede at der var en "one click install" hvor man bare skulle trykke på en knap og så var det installeret?

Alternativt så har de altså udemærket support som du kunne starte med at kontakte

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 15:27

Rasmus Lindgren:

Jeg troede at der var en "one click install" hvor man bare skulle trykke på en knap og så var det installeret?

Troede jeg også, men jeg skulle bruge maange timer på det, før jeg fik det at virke, og da blev det enda installeret manuel, med hjælp fra en på Amino.

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)