Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

printerpatroner

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)
  • 1
Fra Hadsund
Tilmeldt 5. May 07
Indlæg ialt: 43
Skrevet kl. 15:37
Hvor mange stjerner giver du? :

jeg har tænkt på at der er en del printere der bliver skiftet ud. Så står man med en patron eller flere. Send dem videre til nogen der har brug for dem. Jeg har nu en TO553 til en epson et eller andet så har du brug for sådan en så send en postadresse så sender jeg den uden noget . Ti første på listen. Det er træls når nu skidtet er betalt, og skal skifte printer.

hilsen søren

ssaver

Fra Værløse
Tilmeldt 1. Jun 09
Indlæg ialt: 410
Skrevet kl. 16:22

Hvorfor ikke sælge dem, på den Blå Avis, hvis ingen alligevel er interesseret?

Og desuden bør du nok skrive printer version osv., ellers ved folk jo ikke om de passer til deres?

/ Morten

Få et godt webdesign til en lav pris på owix.dk - drevet af unge iværksættere

Tilmeldt 25. Sep 09
Indlæg ialt: 19
Skrevet kl. 16:33

God ide :-)

Du skulle oprette en hjemmeside der hedder: printer patron byt .dk

Big Smile

Fra Hadsund
Tilmeldt 5. May 07
Skrevet kl. 16:49

Okay printerversion- er patron nummer og mærke ikke nok-

Hvis man sender sådan noget ryger man hurtigt ud i stor porto- Istedet kan man jo bare håbe på gevinst en anden gang

Denne fuldt indpakkede patron kan sendes for 5,5kr eller den ryger bare i brænde tønden.  det er bare at skrive. Der er dog kun en - jeg er opmærksom på stavefejlen med ti. der skulle stå til.

ssaver

Fra Hadsund
Tilmeldt 5. May 07
Skrevet kl. 17:03

Jeg ved ikke hvor mange vi er, men jeg kender flere der ville være taknemmelige hvis deres fejlkøb blev afhentet til gode iværksætterformål.

Det gælder både kartonnage, maskineri og IT og sommetider endda ideer der ikke kan iværksættes indenfor gældende rammer. For mange af os er det bare en måde at hjælpe på. Skidtet er tabt. Vi gider efterfølgende nok ikke" Blå Avis"

ssaver

Fra Kolding
Tilmeldt 5. Sep 09
Indlæg ialt: 523
Fra  All Creative A/S - Vejle Skrevet kl. 17:28

Hvis du prøver at sende en printerpatron for 5,50 i porto er du rimelig sikker på at få en strafporto

Til 5,50 kr må brevet maks veje 50g og være 5mm tykt hvilket de færreste printerpatroner vist kan overholde.
Put du hellere 6,50 kr på (eller 12,00 hvis vægten er over 50g)

Kim Thranborg / Projektleder hos All Creative A/S / www.allcreative.dk

Fra Hadsund
Tilmeldt 5. May 07
Skrevet kl. 18:08

det er iorden-glem det,- hvad fejler denne side egentlig- Du burde nok være ligeglad hvis jeg sendte skidtet. Det er jo iøvrigt også mig der får strafportoen hvis jeg ikke vejer det rigtigt ud. tusind tak for korrektificeringen.- gå nu over til at rette stavefejl.

ssaver

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)