Forstår ikke 100% hvad du skriver da nogle af dine sætninger ikke helt giver mening. Men jo vi kan sagtens bidrage med beskrivelser, det kan aftales individuelt!
Det er sådan set ubrugeligt for mig vidste jeg selv skal lave links beskrivelserne da det er det største arbejde .
Hvor meget koster det vidste du skal lave links beskrivelserne ?
De fleste amino.dk bruger , kender links katalogerne ligesom mig
Tror også det svære måske at finde kunder , da virksomheder har mindre penge og mindre ordre og da de har mere tid sider de sikkert mange af dem og laver det selv
poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows
Nej, tværtimod. Fordi markedet er godt, oversvømmes det af folk næsten (eller helt) uden erfaring i SEO, der sælger tvivlsomme løsninger til discount priser, der i hvert fald ikke levner meget overskud til den nødvendige, og vedvarende research, der er afgørende for, at kunne levere en ordentlig vare.
Så må folkene bag være presset siden de kan lave så mange timers arbejde for så få kroner... Selv hvis jeg havde alle siderne listet op og gave mig selv 150 kr i timen, så ville jeg never ever kunne nå alle de linkkataloger igennem til den pris...
Mikkel deMib Svendsen:
Spørgsmålet er, om det er klogt at outsource vigtige markedsføringsopgaver til virksomheder uden den nødvendige erfaring og kapacitet til kvalitetssikring. Det må jo være op til hver enkel at vurdere ...
Ja det er et godt spørgsmål, som vi alle vist kender svaret på ;D
Naturprodukter fra Cosmos Co. Argan olie - Kaktus olie - Grønt ler mm.