Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Tingkaer.dk tilbyder link building til kun 1200,-

Side 2 ud af 4 (31 indlæg)
Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16489
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 12:28
Hvor mange stjerner giver du? :

Tingkaer.dk:

Hej Mikael

Forstår ikke 100% hvad du skriver da nogle af dine sætninger ikke helt giver mening.
Men jo vi kan sagtens bidrage med beskrivelser, det kan aftales individuelt!

Det er sådan set ubrugeligt for mig vidste jeg selv skal lave links beskrivelserne da det er det største arbejde .

Hvor meget koster det vidste du skal lave links beskrivelserne ?

De fleste amino.dk bruger , kender links katalogerne ligesom mig

Tror også det svære måske at finde kunder , da virksomheder har mindre penge og mindre ordre og da de har mere tid sider de sikkert mange af dem og laver det selv

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Tilmeldt 24. Jun 07
Indlæg ialt: 15086
Fra  Cosmos Co Customfit.eu Skrevet kl. 12:30

Markedet må være presset siden alle pludselig kan gøre det næsten gratis...

Tilmeldt 24. Sep 09
Indlæg ialt: 5
Skrevet kl. 12:35

Det skal ikke koste noget ekstra hvis vi skal lave beskrivelser!

Fra Aarhus
Tilmeldt 13. Nov 08
Indlæg ialt: 1450
Fra  Hoeks.dk Skrevet kl. 12:39

Kunne du evt. være interesseret i en byttehandel? Jeg vil meget gerne have 100-200 links til en af mine sider, men har ikke lyst til at betale for det. Istedet kunne jeg lave en lille hjemmeside, tekstforfatte eller andet for dig?

Du kan læse lidt mere om mig her

Fra Lyngby
Tilmeldt 26. Mar 05
Indlæg ialt: 9738
Fra  DEMIB HOLDINGS ApS Waimea Digital Skrevet kl. 13:12

Fashion-Seller:

Markedet må være presset siden alle pludselig kan gøre det næsten gratis...

Nej, tværtimod. Fordi markedet er godt, oversvømmes det af folk næsten (eller helt) uden erfaring i SEO, der sælger tvivlsomme løsninger til discount priser, der i hvert fald ikke levner meget overskud til den nødvendige, og vedvarende research, der er afgørende for, at kunne levere en ordentlig vare.

Spørgsmålet er, om det er klogt at outsource vigtige markedsføringsopgaver til virksomheder uden den nødvendige erfaring og kapacitet til kvalitetssikring. Det må jo være op til hver enkel at vurdere ...

Fra København
Tilmeldt 5. Jun 08
Indlæg ialt: 755
Skrevet kl. 13:18

Jeg passer rigtig meget på hvem der får lov at lave mit SEO. Når vi snakker linkbuilding gør jeg følgende:

1. får jeg dem altid til at skære ud i pap hvordan de vil gører det.

2. fortæller dem at jeg tester på kvaliteten når de er færdige.

3. gør dem klart at jeg godt ved hvad det handler om, og at det er rent dovenskab der gør at jeg køber deres service.

herefter vurdere jeg om jeg vil lade dem rører mine siderSmile

Jeg er helt enig med demib, KIG JER GODT FOR....

Fra Nykøbing Falster
Tilmeldt 17. Jul 08
Indlæg ialt: 5907
Fra  Casper Schneidereit A/S Skrevet kl. 01:19
Gennemsnit 3,0 stjerner givet af 4 person

Til demib:

Af respekt og andre gode grunde har jeg ikke ville skrive i den her debat, men føler nu alligevel at et indlæg ville være på plads :-)

Både mit (og sikkert også tingkaers) produkt sælges ikke på ekspertviden omkring søgemaskinerne, men udfra de meget simple og generelle råd der er vedrørende søgemaskineoptimering.

Jeg tilbyder blot at gøre noget simpelt arbejde på en struktureret måde, til dem der allerede godt ved de skal gøre det, men bare aldrig får det gjort. Det er et meget konkret produkt, og det behøver ikke koste mere end det gør.

Med venlig hilsen
Casper Schneider

Tilmeldt 24. Jun 07
Indlæg ialt: 15086
Fra  Cosmos Co Customfit.eu Skrevet kl. 02:51

Mikkel deMib Svendsen:

Nej, tværtimod. Fordi markedet er godt, oversvømmes det af folk næsten (eller helt) uden erfaring i SEO, der sælger tvivlsomme løsninger til discount priser, der i hvert fald ikke levner meget overskud til den nødvendige, og vedvarende research, der er afgørende for, at kunne levere en ordentlig vare.

Så må folkene bag være presset siden de kan lave så mange timers arbejde for så få kroner... Selv hvis jeg havde alle siderne listet op og gave mig selv 150 kr i timen, så ville jeg never ever kunne nå alle de linkkataloger igennem til den pris...

Mikkel deMib Svendsen:

Spørgsmålet er, om det er klogt at outsource vigtige markedsføringsopgaver til virksomheder uden den nødvendige erfaring og kapacitet til kvalitetssikring. Det må jo være op til hver enkel at vurdere ...

Ja det er et godt spørgsmål, som vi alle vist kender svaret på ;D

Fra Nykøbing Falster
Tilmeldt 17. Jul 08
Indlæg ialt: 5907
Fra  Casper Schneidereit A/S Skrevet kl. 03:08
Gennemsnit 1,0 stjerner givet af 2 person

Så må folkene bag være presset siden de kan lave så mange timers arbejde for så få kroner... Selv hvis jeg havde alle siderne listet op og gave mig selv 150 kr i timen, så ville jeg never ever kunne nå alle de linkkataloger igennem til den pris...

Forestil dig hvis man automatiserede alle processerne, så det eneste man havde var et tilmeldingsmodul med 100 titel + beskrivelse bokse og CAPTCHA-input de steder hvor det kræves.

Alle siderne er sat op i systemet, med de POST variabler, og standard værdier det pågældende katalog kræver (engangsarbejde). Man udfylder de 100 titel + beskrivelse felter, og trykker gem. Data bliver smidt i databasen, og et cron job køre dem automatisk over de næste 30 dage, og POST'er det til siderne.

Tænk ud af boksen, og lad være med at være så ensporet.

Jeg laver sku ikke noget, uden jeg tjener penge på det. På det område har jeg dummet mig for mange gange - og har i øvrigt heller ikke råd til andet.

Med venlig hilsen
Casper Schneider

Fra Lyngby
Tilmeldt 26. Mar 05
Indlæg ialt: 9738
Fra  DEMIB HOLDINGS ApS Waimea Digital Skrevet kl. 08:19
Gennemsnit 3,0 stjerner givet af 4 person

Automatiseret tilmelding til kataloger kan bestemt ikke anbefales. Det har aldrig være godt. Det er en af de ting man kan finde ud af, hvis man bruger nok tid på research og test. Og hvis man endelig skal gøre det, kan man købe små programmer for en slik, der gør det. Men som sagt, det vil jeg ikke anbefale at man gør.

En anden ting der, i forbindelse med tilmelding til kataloger, er virkelig vigtigt er, hvordan man evaluerer dem - altså foretager en faglig holdbar vurdering af om de kataloger der tilmeldes til overhovedet gavner - eller om de modsat dette, er af en type som søgemaskinerne opfatter negativt. Det kræver bestemt også tid. Og faglig viden.

Jeg og mine medarbejdere bruger hundredevis af arbejdstimer på den slags - og anden research. Det er nødvendigt for at sikre, at det der leveres er godt nok. Derfor bliver jeg også lidt harm på kundernes vegne, når nogle kommer forbi og mener, at de skam sagtens kan levere samme ydelser uden at have tid til den nødvendige research og test. Det passer simpelt hen ikke.

Side 2 ud af 4 (31 indlæg)