Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Grafiker/dtp søger job

Side 1 ud af 1 (2 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 24. Sep 09
Indlæg ialt: 2
Skrevet kl. 07:44
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej
Indtil for nylig var jeg ansat hos DDB Needham/Synergi og meget glad for min stilling, men så blev jeg desværre bidt af finansgrisen,I ved – sidst ansat, først sparet væk. Så nu befinder jeg mig pludselig på
søgemarkedet.

Nederst har jeg vedhæftet 4 anbefalinger fra Linkedin.

Ud over hvad der står i nedenstående kan jeg fortælle:
Jeg skriver, staver dansk perfekt og taler/læser/skriver udmærket engelsk (er gift med sød fyr fra London).
Jeg har ting som kan sendes elektronisk, men har flere på print - så hvis det bliver aktuelt kan jeg medbringe min mappe.

Interesser: Elsker at kokkerere, dyrke mine 120 m2 køkkenhave på Amager Strandvej, kunst, læse, høre god musik, møde nye mennesker, hygge med gode venner, har en svaghed for Toscana.

Jeg er bedst at møde live – så jeg håber I er interesserede i en uforpligtende, personlig samtale.
Mange venlige hilsner fra Anne
Anne O’Neill
Sofiegade 23, 2. th.
1418 København K
Tlf. 2382 8310


Dtp/grafiker
Supererfaren dtp’er med overblik, indsigt og håndværket i orden.
Har fungeret som ad-assistent på flere bureauer og har arbejdet
selvstændigt med layout på flere større kunder. Har også arbejdet
med grafisk design – årsregnskaber, manualer, emballage etc.
Da jeg var freelance, havde jeg også egne større kunder, som jeg har styret fra start til tryk – layout, dtp og pdf til tryk.

• Jeg arbejder i CS4-pakken, Quark, Acrobat mm almindeligvis på Mac - men kan også bruge pc
• Her i august/september er jeg på kursus i Flash og opfriskning af PhotoShop
• Jeg har erfaring med stort set alle typer rentegnings/dtp opgaver – er vant til at versionere, tekstombryde og klargøre til tryk – bl.a. højtopløste pdf’er
• Er også vant til skrappe deadlines, kan bevare overblikket i stressede situationer
• Jeg er hurtigt, men grundig og har særlig fokus på fx typografi og ordentlig
spatiering. Jeg synes det er ærgerligt, når en stærk kreativ idé bliver sjusket udført.
Den gode idé kræver respekt fra første til sidste led
• Jeg arbejder gerne uden for normal arbejdstid, hvis det kræves
• Derudover er jeg social, har god (sort) humor og holder meget af mit arbejde

CV for Anne Elisabeth O’Neill
01/03 2008-til 1. maj DDB Synergi
01/03 2006-til 2008 Freelance
2005-02/2006 Wibroe, Duckert & Partners
2003-04 Dtp/layout – Wowern
1999-03 Dtp (layout på nogle kunder) – McCann-Erickson CPH
1998 Dtp hos Bysted A/S og DDB Needham
1996-98 Dtp hos Bergsøe 4
1987-96 Rentegner/dtp hos BBDO (bl.a. katalogproduktion for Magasin, Illum og Fona)
1984-87 Rentegner hos Jersild Reklame
1981-84 Rentegner i Alm. Brands reklameafdeling
1980 Udlært som rentegner hos Peter Artsøe/FBK reklame

Anbefalinger:

DTP at DDB Synergi
“Anne are very trustwothy and a good employee.” May 4, 2009
Top qualities: Good Value , On Time , High Integrity
Jesper Klæbel
hired Anne as a Marketing and graphic in 2008/2009

DTP at at Wibroe, Duckert & Partners
“Jeg har arbejdet sammen med Anne både på Bergsøe 4, AdPeople og hos Wibroe, Duckert & Partners hvor Anne har arbejdet som DTP/Grafiker og jeg som Produktions Chef. Det har virket hver gang til min og andres store glæde, Anne er af den gamle skole og har derfor stor grafisk forståelse og indsigt hvilket ofte har været til stor hjælp hor Annes kollegaer og altid været med til at løfte det grafiske og kreative niveau. Anne har en direkte og effektiv måde at gribe sit arbejde an på, hvilket gør at man skal stå tidligt op og være præcis når man starter opgaver op på så går men ikke forgæves og det gør hverdagen dejlig ukompliceret. Jeg kan varmt anbefale Anne både som kollega og ven. Med venlig hilsen Søren Allerup” February 18, 2009
Søren Allerup , Produktions chef , Wibroe, Duckert & Partners
managed Anne at Wibroe, Duckert & Partners

Freelance dtp - Bitch & Lundquist
“Anne is a very profesional DTP and have a high standard i all her performance.” June 16, 2009
Top qualities: Great Results , Expert , High Integrity
Michael Thing hired Anne as a Graphic/Web Designer from 1996-2007, and hired Anne more than once

DTP at Bergsøe 4
“Anne is sociable, she has established close personal contact with all colleagues and is always tremendously helpful. She is dedicated, competent, personable and extremely focused on having things done properly and in time. Anne strives to deliver high quality and excellent service. She has a good sense of humour and a constructive approach to new tasks and challenges.” February 16, 2009
Top qualities: Personable , Good Value , On Time
Claus Holm
hired Anne as a DTP at www.Bergsoe4.dk in 1999

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 07:59
Hvor mange stjerner giver du? :

Kære Anne

Held og lykke med jobsøgningen, du har et flot CV!

Side 1 ud af 1 (2 indlæg)