Hej Aminoer Jeg har lige en række spørgsmål omkring SEO. Spørgsmål 1. Martin Thorborg omtaler i E-pusher, at det er smart at opdatere sin hjemmeside hver dag i forbindelse med søgeordsoptimering. Jeg har et spørgsmål omkring hvor meget det skal være. Skal det være en ændring af produkt beskrivelse, eller skal det være en ændring af forsiden? Spørgsmål 2. Jeg er så småt begyndt med Mikkel Demib bog omkring søgeordsoptimering. Jeg har netop lige analyseret vores på SeoCentro. Jeg er godt klar over det er et begrænset værktøj, men det er bare et skridt ind i SEO junglen.Den fortæller os bl.a. følgende; Title relevancy to page content is very poor. Description meta tag relevancy to page content is poor Keywords meta tag relevancy to page content is terrible Er der nogen der kan give en forklaring på ovenstående? Så jeg kan komme igang med at forbedre det med samme. På forhånd tak. Hav en rigtig god dag. |
1. Martin siger også i bogen, at de opdaterer spamfighter ved at skrive små nyheder? Tror det bliver svært, hvis man skal ændre selve forsiden hver dag eller produkt beskrivelser.
2. Hvilken side har du?