Hejsa Amigos.. Da jeg stod for godt og vel 1½ måned siden med en smadret telefon og 2 måneder til bindingsperioden opløb. Vælger jeg på trods af mange modsigende faktorer at gå ind og oprette et nyt nummer der mindst skulle indeholde de samme 4 cifre til slut pga. Bogstavs tast. Jeg finder sammen med medarbejderen et nummer der kun har 3. og 4. ciffer til forskel, så det var en ændring med hensyn til kontakter og lign. Der var til at overleve - Nu da jeg så har fremsendt rettelser til telefon nummeret til stortset alle forretnings og private forbindelser går jeg ind på Dgs.dk for at finde ud af om det tidligere er slettet - Til min store skræk står der 34 istedet for 64 som 5. og 6. ciffer - Skal lige siges at jeg ikke åbnede for simkort pakken eller lign. Tog kun telefonen i brug - Resten har ligget i en skuffe de seneste måneder. Ringer til telenor for bare at finde ud af de intet kunne gøre, og der ingen numre var tilgengælige med 4 sidste cifre. Er det mig der overreagere, eller har jeg ret i det er en fejl som har betydning for mig fremover - Nu hænger jeg på et telefon nummer jeg ikke kan bruge i 6 måneder til 499 om måneden. Jeg er ret så gnaven nu. Så måske er det bare min egen irritation der gør problemet værre end det er - Men jeg har jo modtaget et forkert produkt i realiteten. |
Forkert nummer hos Telenor?
Side 1 ud af 1 (1 indlæg)
- 1
Side 1 ud af 1 (1 indlæg)