Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Investor søges

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 18. Sep 06
Indlæg ialt: 4
Skrevet kl. 11:10
Hvor mange stjerner giver du? :
til ikke tidl. berørt kæmpe bruger potentiale i hele Europa kapital behov 1. mio kr.
Fra Vanløse
Tilmeldt 9. Apr 05
Indlæg ialt: 1798
Skrevet kl. 11:18
Med den lange og beskrivende tekst, der er i dit indlæg frygter jeg virkelig at du bliver overrendt af investorer,
som vil kaste penge efter dig, uden behov for sikkerhed og til 1% i rente

Fra Odense C
Tilmeldt 17. Jul 05
Indlæg ialt: 184
Skrevet kl. 11:20
Skriv dit kontonummer, så overfører jeg dem lige med det samme...

Måske du skulle beskrive dit projekt og din person lidt bedre, og hvad det egentlig er du kan tilbyde for denne lille nette sum af 1 mio.

www.onlinebooq.dk - Billigt og brugervenligt booking system. Lad dine kunder selv bestille tid - døgnet rundt.

Fra Valby
Tilmeldt 5. Dec 05
Indlæg ialt: 880
Skrevet kl. 12:35
Hvis du nu holder din søgen efter penge til 1 tråd vil det nok være lettere, i stedet for at smide dine indlæg herinde på må og få.....

http://www.amino.dk/idealbb/view.asp?topicID=7255

Får du millionen med de sparsomme oplysninger, må du gerne fortælle hvordan det lykkedes. Det tror jeg der er en del der ville være interesserede i

Tilmeldt 26. Oct 06
Indlæg ialt: 11
Skrevet kl. 21:43
Hej,

Såfremt du har den HELT rigtige idé med et kæmpe potentiale, og virkelig tror på dig selv, og at du kan "føre den hele vejen", kunne jeg godt være interesseret i at indskyde det omtalte beløb.

Kort om mig selv: Jeg har været selvstændig i over 10 år. Er 31 år gammel. Gift. Har 2 børn, og bor i Århus. For 3 år siden ramte jeg rigtigt med en af mine forretningsidéer, hvilket har givet mig noget økonomis frihed. Selv om jeg er blevet lidt mere magelig med tiden (og kapitalen), har jeg stadig lysten til noget stort.

Men det skal også have et kæmpe potentiale, og jeg forestiller mig ikke en kæmpe omfattende organisation med flere hundrede medarbejdere, for det har altid givet mig en frygtelig masse stress at have mange medarbejdere.

Skriv til mig med lidt uddybende informationer om din idé, hvorefter vi måske kan stikke hovederne sammen. Udover at komme med kapital, er jeg også en forrygende sælger... især hvis produktet virkelig tænder mig. Og især hvis  den enkelte salgssituation ikke handler om at sælge for DKK 5.000, men istedet for mange, mange penge.

Tilmeldt 26. Oct 06
Indlæg ialt: 11
Skrevet kl. 21:44
Tilmeldt 1. Nov 06
Indlæg ialt: 1
Skrevet kl. 21:21
Hvad er det reelt det drejer sig om-måske interesse mvh.lawaetz

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)