Hej,
Såfremt du har den HELT rigtige idé med et kæmpe potentiale, og virkelig tror på dig selv, og at du kan "føre den hele vejen", kunne jeg godt være interesseret i at indskyde det omtalte beløb.
Kort om mig selv: Jeg har været selvstændig i over 10 år. Er 31 år gammel. Gift. Har 2 børn, og bor i Århus. For 3 år siden ramte jeg rigtigt med en af mine forretningsidéer, hvilket har givet mig noget økonomis frihed. Selv om jeg er blevet lidt mere magelig med tiden (og kapitalen), har jeg stadig lysten til noget stort.
Men det skal også have et kæmpe potentiale, og jeg forestiller mig ikke en kæmpe omfattende organisation med flere hundrede medarbejdere, for det har altid givet mig en frygtelig masse
stress at have mange medarbejdere.
Skriv til mig med lidt uddybende informationer om din idé, hvorefter vi måske kan stikke hovederne sammen. Udover at komme med kapital, er jeg også en forrygende sælger... især hvis produktet virkelig tænder mig. Og især hvis den enkelte salgssituation ikke handler om at sælge for DKK 5.000, men istedet for mange, mange penge.