Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Gratis bøger til iværksættere, kom glad

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 26. Mar 05
Indlæg ialt: 248
Skrevet kl. 14:26
Hvor mange stjerner giver du? :
Lars Hobolth gav et interessant link i en anden tråd der ledte mig ind på en række bøger, præsentationer og
regnskabsmodeller der alle er god læsning for iværksættere - og til fri download . Jeg håber disse kan være til hjælp for jer:
 
Forretningsplanen: Håndbog for nye virksomheder
 
Præsentationer om markedsanalyse, forretningsplan, markedsføring og kommunikation, budgetter, finanser, m.m.
 
Tilmeldt 26. Mar 05
Indlæg ialt: 248
Skrevet kl. 14:37
Hvor mange stjerner giver du? :

Den håndbog om forretningsplan ser ud til at være rigtig interessant og handler især om vækstvirksomheder, jeg skal nok læse den over weekenden. Her er et par ultrakorte fraklip:

"Ikke bare en bog, men en håndbog. Som fortæller skridt for skridt, hvad man skal overveje og gøre sig klart, når det drejer sig om at udvikle en vækstvirksomhed. Skrevet af folk, der har prøvet det selv."
 
"Hvis du stiller højt, bør dit mål være at starte en virksomhed, som efter 5 år omsætter for 250 millioner kroner, beskæftiger mindst 100 mennesker og har aktiviteter over hele landet - og formentlig også i udlandet."
 
"Det kræver en enorm indsats at opbygge en virksomhed med en omsætning på 25 millioner - men kun lidt mere at øge omsætningen til 250 millioner. Et højt ambitionsniveau kan endda gøre det lettere: Mange potentielle samarbejdspartnere er mere interesserede i store projekter end i små."
Fra Ribe
Tilmeldt 24. Mar 05
Indlæg ialt: 2069
Fra  ActiveWebs A/S Skrevet kl. 14:38
Hvor mange stjerner giver du? :
Side 1 ud af 1 (3 indlæg)