Jeg og min firma-partner kan ikke rigtigt blive enige. Hun vil gerne have boksen med firmabeskrivelsen på forsiden, hvor blikket falder, når folk kommer ind på hjemmesiden på www.Petdreams.dk . Jeg ved godt det er p.g.a troværdighed osv., men jeg mener ikke det er det rigtige sted at gøre det, og slet ikke med billeder. Så skulle det være en kundeservice boks f.eks. Hun mener det måske konverterer bedre p.g.a den troværdighed, mens jeg mener det er bedre at skrive en masse under ens profil istedet, og måske en tekst lidt længere nede på siden. Hvor boksen, tekst og billede er nu, mener jeg skal bruges til at vise produkter, og overbevise dem om de skal blive på de 3-4 sekunder man har til det. Senere når de er klar til at handle, kan de hurtigt gå ind og læse om os, men bare ikke lige der. Vi har tænkt på man måske kunne split teste det, og se om der vil være nogen forskel, men vi er ikke kommet igang med det for alvor endnu. Hvad mener du? Der er flere meninger om det, men er der evt. nogen der f.eks har prøvet at splitteste den slags, om siden f.eks får en højere bounce rate p.g.a noget lignende istedet for produkter? |
Hej Kristian,
Min mavefornemmelse er den samme som din; at en sådan velkomstboks vil performe dårligere end flere produktbilleder.
Men det fantastiske ved nettet er, at vi ikke behøver at nøjes med din og min mavefornemmelse. Se at komme i gang med en splittest - så slipper du og din makker også for at diskutere mere. Facts vil vise vejen