Menuen står med meget småt - ingen af punkterne er så lange, så det ville være et problem at ændre størrelsen på fonten.
I mangler producent/designernavne på mange af møblerne. Det gør, at jeg automatisk tror, at det er et eller andet billigt no name produkt. Selv et ukendt italiensk italiensk designernavn er bedre end ingenting.
Farvemæssigt, er det MEGET kedeligt. Der er ikke kontrast nok til møblerne, der langt hen ad vejen også er i sorte/ grå stilrene toner. Der er dermed intet, der fanger mit øje. I mangler noget blikfang.
Læg i kurv-knappen forsvinder lidt imellem alt det andet tekst. Jeg ville flytte den nederst og give den en kontrastfarve, så folk ikke overser den. Optimalt blev den lavet om til en decideret knap i stedet for et tekstlink.
Der er ikke nogen billeder i jeres nyhedskategori - det er en mangel. Igen en blikfangsting til at holde mig fast.
På flere af jeres wallstickers er det næsten umuligt at se, hvad de forestiller pga. produktbillederne, med mindre man klikker dem op i optimal størrelse. Stuebillederne bør være et supplement til mere direkte produktbilleder i stedet for at være hovedbilledet.
I det hele taget havde det være fornuftigt at have billeder af jeres møbler i flere vinkler. Hvis man skal købe noget så vigtigt som et møbel online, må man ikke være i tvivl om, hvordan de ser ud.
Mvh
Niels Tybjerg