Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Feedback på webshop?

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 20. Oct 08
Indlæg ialt: 4
Skrevet kl. 19:50
Hvor mange stjerner giver du? :

Kunne godt tænke mig lidt feedback på hjemmesiden?

Og selvfølgelig gode råd tak som kunne fremme salget?

På forhånd tak

Glenn Mitchell

Mitchell&Martin Møbler I/S

Web : www.MM-mobler.dk

Fra Aalborg
Tilmeldt 10. Apr 09
Indlæg ialt: 174
Skrevet kl. 19:53

Lige et par hurtige kommentarer:

Der er noget galt med jeres banner i toppen. Det kører i et underligt loop og det ser ud som om kvaliteten er blevet komprimeret.

Farvevalget er også lidt kedelig. Siden kunne godt piftes op med lidt farver.

Håber det kan bruges. Held og lykke.

Fra København
Tilmeldt 28. Nov 08
Indlæg ialt: 2564
Fra  Chili Security Denmark ApS Skrevet kl. 20:00

Er jeg den eneste som ikke kan komme ind på siden? :)

Fra 5230, Odense M
Tilmeldt 11. Aug 08
Indlæg ialt: 709
Fra  ProGadget Skrevet kl. 20:01

Hej Glenn
Går ud fra der, at der er tale om www.mm-moebler.dk  Wink

Jeg kan ikke finde priserne på leveringen af f.eks. stole eller  sofaer til under 2500,- ?

Jeg ville nok placere linket til forsiden oppe i toppen af menuen?

Ellers synes jeg det er en fin side.

// Casper

Ejer af egen webshop og side om gaveidéer

Tilmeldt 20. Oct 08
Indlæg ialt: 4
Skrevet kl. 20:02

Hov for søren det er jeg ked af siden er:

WWW.MM-MOEBLER.DK

Fra København
Tilmeldt 29. May 09
Indlæg ialt: 368
Skrevet kl. 21:14

Menuen står med meget småt - ingen af punkterne er så lange, så det ville være et problem at ændre størrelsen på fonten.

I mangler producent/designernavne på mange af møblerne. Det gør, at jeg automatisk tror, at det er et eller andet billigt no name produkt. Selv et ukendt italiensk italiensk designernavn er bedre end ingenting.

Farvemæssigt, er det MEGET kedeligt. Der er ikke kontrast nok til møblerne, der langt hen ad vejen også er i sorte/ grå stilrene toner. Der er dermed intet, der fanger mit øje. I mangler noget blikfang.

Læg i kurv-knappen forsvinder lidt imellem alt det andet tekst. Jeg ville flytte den nederst og give den en kontrastfarve, så folk ikke overser den. Optimalt blev den lavet om til en decideret knap i stedet for et tekstlink.

Der er ikke nogen billeder i jeres nyhedskategori - det er en mangel. Igen en blikfangsting til at holde mig fast.

På flere af jeres wallstickers er det næsten umuligt at se, hvad de forestiller pga. produktbillederne, med mindre man klikker dem op i optimal størrelse. Stuebillederne bør være et supplement til mere direkte produktbilleder i stedet for at være hovedbilledet.

I det hele taget havde det være fornuftigt at have billeder af jeres møbler i flere vinkler. Hvis man skal købe noget så vigtigt som et møbel online, må man ikke være i tvivl om, hvordan de ser ud.

Mvh

Niels Tybjerg

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)