Hej, Jeg er en ung dreng på 16 år, som er bosiddende på fyn. Jeg valgte i sommers at gå på HG, men jeg lærte intet, grundet klassen var meget useriøs, og jeg var en af de få som rent faktisk ønskede at være der og lære noget. Derfor besluttede jeg, at jeg ville ud og have noget erhvervserfaring i stedet, og blive meget klogere på job/arbejdsmarkedet. Jeg er meget moden af min alder, og meget lærenem. Det er ikke nemt, at finde del eller fuldtidsarbejde som 16 årig, specielt fordi folk ikke tror man kan så meget, men jeg lære de vigtige ting hurtigt, og trives når jeg arbejder, med noget som er interessant. Jeg sender gerne en ordentligt ansøgning med CV, hvis du sender en Privat besked.
Jeg er selvfølgelig ked af, hvis indlægget ligger forkert, jeg brugte noget tid på at lure det. I må meget gerne skrive, jeg kan hjælpe med det meste, og er som sagt meget moden af min alder, og trives generelt blandt folk som er ældre end mig selv. Jeg møder gerne op til et personligt møde.
Tak for din/jeres tid. |
Hej
For nogle år siden lavede jeg nøjagtigt samme nummer som dig. Jeg gik ud af gymnasiet og søgte arbejde. Jeg fik et fantastisk arbejde hvor jeg var i ca 1 år, hvorefter jeg sagde op, for at starte noget nyt op sammen med min chef. Det var uden tvivl den bedste beslutning jeg nogensinde har truffet i mit liv og jeg har ikke fortrudt en eneste gang. Det jeg egentlig bare vil sige er GO FOR IT!!!
Du skal være forberedt på at en del af det sociale dør stille og roligt, men det er det hele værd. Der kommer sikkert også nogen som siger at du er alt for ung, og at du ender som fabriksarbejder. Nogen gange blev man faktisk overrasket over hvor lidt støtte man fik (sådan var det i hvert fald for mig), men dem skal du bare ignorere.
Jeg har ved godt at jeg ikke ligefrem har skaffet dig et job, men jeg ville bare give dig en bekræftelse af din beslutning.