Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Så starter beta: Yes det føles godt!

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)
  • 1
Fra København
Tilmeldt 30. May 06
Indlæg ialt: 992
Fra  Firmafon Skrevet kl. 16:23
Hvor mange stjerner giver du? :

Vi har det sidste halve års tid arbejdet på et nyt koncept, ikke så meget om det, men i kan læse lidt og tilmelde jer nyhedsbrev / betahttp://www.firmafon.dk.

I dag har vi så sat den første beta kunde i gang, og wow det er en lækker følelse! Det meste spiller, indtil videre kun små rettelser og ja, nu er vi i gang hvor er det fedt!

Jeg håber flere af jer kende følelsen af når ens lille barn tager det første skridt, åhh det er lækkert!

Håber alle får en dejlig iværksætter mandag, lad det blive starten på en super uge!

Fra Århus
Tilmeldt 18. Feb 06
Indlæg ialt: 4322
Skrevet kl. 16:42

Hej Niklas

Tillykke med "familieforøgelsen" og held og lykke med den lille ny fremover Wink

Vi små snart have en ny amino-meetup i Århus stablet på benene!

Mvh Anders

Safeticket - Dit enkle og fleksible billetsystem.

Fra København
Tilmeldt 30. May 06
Indlæg ialt: 992
Fra  Firmafon Skrevet kl. 16:45

Hej Anders

Ja det må vi helt bestemt!

Det er så lækkert at have lanceret! Du skal nok få adgang til beta snart hvis det var noget;)

Fra Århus
Tilmeldt 18. Feb 06
Indlæg ialt: 4322
Skrevet kl. 17:12

Hej Niklas

Det skader jo aldrig at kigge forbi og se et nyt telefonsystem, selvom vi faktisk ikke længere bruger IP-telefoni til noget.

Vi har blot peget vores 70-numre de rette steder hen og bruger så det telefonsystem vi har til rådighed via Incuba Science Park.

Men jeg er jo nysgerrig, så smid mig gerne en mail på når jeg kan kigge ind Smile

Safeticket - Dit enkle og fleksible billetsystem.

Fra København S
Tilmeldt 29. Mar 07
Indlæg ialt: 236
Fra  DanDrone Skrevet kl. 12:11

Det ser meget overskueligt ud.

Et forslag kan være, at lave en call-back funktion når kunderne ringer uden for normal åbningstid, hvor den fx siger "Du har ringet uden for vores normale åbningstid. Tryk 1 for at blive ringet op" hvor at der så bliver logget, hvilke kunder som har forsøgt at ringe til en, som gerne vil ringes op.

Jeres system ser meget lovende ud, men jeg har behov for sådan en funktion, hvor jeg kan se, hvilke kunder som har ringet forgæves (uanset om de har tastet 1 eller ej for at blive ringet op), så jeg kan få fat i dem igen.

Når i har den funktion klar, så er jeg på :-)

Lige nu benytter jeg en halvdyr telefonløsning som koster mig 7,- pr. opkald.

Jeg har nemlig kun mulighed for selv at besvare telefonen i begrænsede perioder.

Tilmeldt 13. Nov 10
Indlæg ialt: 20
Skrevet kl. 12:24

tillykke det ser godt ud

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)