I forlængelse af mit tidligere indlæg, hvori jeg skriver at jeg søger en partner til at hjælpe med at bære faklen videre i iværksætteriprocessen, i hvilken jeg er gået i stå, vil jeg uddybe lidt. Jeg står med en veludbygget forretningsplan, omhandlende et livsstilsorienteret website med fokus på alt hvad der er "grønt". Jeg mangler en partner, som har adgang til den kapital eller de serviceydelser, som der skal til for at få skudt raketten af sted for alvor. Grunden til at jeg laver endnu et indlæg er, at jeg nu har åbnet for PM'er, og i den forbindelse vil opfordre alle jer, som mener at I har noget seriøst at byde ind med, om at vise interesse. Jeg deler ud af halvdelen af de kommende andele i projektet mod kontinuerlig bistand, vejledning og kapaciteter. Jeg ønsker mig altså en partner eller to, som har en grundliggende viden, og som er klar på at kaste sig ud i en virkeligt spændende og aktuel idé. I forbindelse med min søgen efter netværk, kan det jo ikke undgås at jeg bliver nødt til at drøfte idé og muligheder med flere af jer, som forhåbentlig viser interesse. Til gengæld spiller jeg med åbne kort når det kommer til at indgå aftale om partnerskab, og jeg vil naturligvis ikke drive gæk med nogen. Jeg er simpelthen ude på at finde frem til det optimale partnerskab. Jeg er bevidst om, at jeg er lidt vel ligefrem, og muligvis lidt for åbenmundet i min forespørgsel - Men jeg håber at der kun kan komme noget godt ud af det. Jeg tror på, at Amino er et trygt sted at spørge sig vej frem. Jeg vil ønske jer alle en rigtig god dag og glæde mig til at høre fra nogle ivrige iværksættere :) Mvh Christian
|
Det der altid undrer mig i sådanne indlæg at der næsten altid er ekstrem lidt information. Jeg vil væde min gamle hat på at de folk du søger, ikke gider bruge tiden på at kontakte dig! Da de modtager sådanne tilbud hver dag. Efter min mening burde du fokusere på hvad du kan gøre for dem! Jeg tror alle er klar over hvad du vil have.