Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Flash eksperter...? Jeg skal have lavet et nyt site i Flash...Hvor billigt kan det gøres? ;O)

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)
  • 1
Fra København
Tilmeldt 2. Sep 10
Indlæg ialt: 21
Skrevet kl. 10:54
Hvor mange stjerner giver du? :
Jeg skal til at starte op som selvstændig pr. 1.10.2006, og vil gerne have lavet et nyere og mere opdateret site end det jeg pt har (www.regitze-lambaa.dk) ....

Jeg har selv arbejdet en smule med Flash og ville egentlig gerne udfordre mig selv, men realisten i mig fortæller at jeg måske i stedet skulle se om der var en flash expert herinde, der havde tid, lyst og mulighed til at lave det for mig....

Hm, hvor billigt kan det mon gøres??

Glæder mig og venter spændt på evt. svar... :O)

Solskinshilsener

Regitze

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 11:07
Først synes jeg, at du bør afklare med dig selv, om din side kun skal vises frem for de kunder/potentielle kunder du allerede har kontakt med, eller om den også skal bruges til at skaffe nye kontakter. Hvis sidstnævnte er tilfældet, bør du nok overveje noget mindre søgemaskine-fjendtligt end Flash, da du med en Flash-side næppe får ret mange besøgende fra søgemaskiner.

Udover det, er jeg nok også lidt farvet af, at flash-sider normalt er noget langsommere at navigere på end alm. html-sider, så af begge grunde ville jeg foretrække ikke at bruge flash ;)

Hvis du vælger at gå efter en flash-side, synes jeg du skulle prøve www.eksperten.dk - der vrimler det med it-nørder, der kan lidt af hvert.

Fra Valby
Tilmeldt 26. Feb 06
Indlæg ialt: 365
Fra  TNT Factory Skrevet kl. 11:32
Hej Regitze og velkommen til Amino..

Det vil helt klart være en god ide at kombinere flash med html, både af hensyn til søgeoptimering ( så kan du også få amino linket med så google kan se det ) og hastighed. Man kan sagtens lave nogle gode løsninger hvor flash er integreret på en smart måde i dine html sider. Nu er du jo selv kreativ og har sikkert en masse gode ide''er så hvis du beskriver dine tanker omkring siden vil jeg da godt hjælpe dig med at lave en ny. Bare skrive en personlig besked her eller på min mail tnt(snabel a)tnt-factory.dk så kan vi tage dialogen derfra..

Mange hilsner/Thomas

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)