Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Redesign af website - www.timelog.dk - kom med dine input

Side 1 ud af 2 (11 indlæg)
Tilmeldt 9. Jan 06
Indlæg ialt: 73
Skrevet kl. 22:41
Hvor mange stjerner giver du? :
Hej Aminios,

Lige før sommerferien redesignede vi hos Timelog vores danske site:

Vi havde tre mål med redesignet:

1) Vi ville have flere "Most-Wanted-Responses" - som er: at vores besøgende tager en demo, kontakter os via en form eller tilmelder sig til et nyhedsbrev
2) Vi ville have et mere "tillidsvækkende" og indbydende design-linie
3) Vi ville væk fra et gammelt, slidt CMS og over til en mere søgemaskine-venlig teknik

Og nu - så er jeg selvfølgelig nysgerrig efter lidt kritik om input fra Amino-panelet. Kan I lide det nye design? Og når vi vores tre målsætninger? Eller hvad kan vi gøre bedre?

Mvh

Jakob

Fra Horsens
Tilmeldt 17. May 06
Indlæg ialt: 499
Fra  Campaya Skrevet kl. 22:53
Hej Jacob

Har lige kort skimmet sitet og må sige at det ser godt ud.
Jeg har "desværre" ikke noget kritisk at sige om det :-)

Håber at I får mange nye kunder.

/Claus

https://www.campaya.dk - ferieboliger og sommerhuse i hele verden

Fra Aalborg
Tilmeldt 3. Jan 06
Indlæg ialt: 684
Skrevet kl. 21:44
Hej

Jeg har kigget på det et par gange nu og ved stadig ikke hvad jeg skal skrive....... der er et eller andet som irretere mig.

Nå jeg prøver går jeg kold må jeg prøve igen.

Du skriver at jeres mål er at få flere til at tilmelde sig nyhedsbrev og tager en demo (hvad det så betyder) men tror det betyder downloade en demo ?

Jeg ved ikke hvordan jeg skal starte så jeg hopper ind i det nu.

Jeg syntes der er alt for mange info på siden, hvis man ser forsiden så ser den utrolig kompakt ud, der er smidt så meget info ind at man næsten går kold inden man er begyndt at sætte sig ind i hvad det her site går ud på.

Jeg vil mene at jeres blikfang må være jers top banner, da man her får den bedste ide om hvad det er for noget, uden at skulle læse stolpe op og ned, men det fanger ikke, det første jeg ser når jeg kommer ind på siden er alt infoen.

Det skal sig bang, bang og bang, og så har du en ide om hvad det her er for noget, det skal ikke sige bang........ 2 min. efter..... bang ..... osv.  

Jeg ville prøve at koncentrere mig om hvordan i kunne præsentere jeres produkt på få linjer, måske enda på få ord, så kunden har en klar og tydelig ide om hvad det er for noget. Og de linjer eller få ord skal gerne være det første man ser når man kommer ind på siden. Det må være den største udfordring og første prioritet.

Så kan de andre ting komme bagefter, feks omkring nyhedsbrevet, er det vigtigt for jer, så skulle i måske overveje om placeringen af det er optimalt.

Er staig forvirret over siden, men nu vil jeg prøve at kigge den ordentligt igennem :)

Fra Esbjerg
Tilmeldt 13. Sep 06
Indlæg ialt: 638
Skrevet kl. 13:27
Synes helt klart at det er en af de bedre sider jeg har set.

Finder den meget nemt og overskuelig samt meget informativ.

Har heller ikke noget at kritisere.

mvh

Tilmeldt 2. Aug 06
Indlæg ialt: 19
Skrevet kl. 15:33
enig, ser meget fint ud :-)

Er der "amino-rabat" hvis man spoerger ind til priserne :-)

Tilmeldt 19. Jul 06
Indlæg ialt: 193
Skrevet kl. 07:22
Hej Jakob

Det er et rigtig flot site i har. Jeg synes, at det godt kan virke uoverskueligt, når ikke man kender jeres produkter. Endvidere, så vil det være dejligt at jeg som kunde, kunne få en fornemmelse af, hvilket prisleje vi ligger i. Da det måske kan holde nogle kunder væk fra at booke en præsentation, da jeg gerne vil vide, om jeg har "råd" til det inden, jeg får en salgspræsentation.

Tilmeldt 6. Sep 06
Indlæg ialt: 8
Skrevet kl. 11:50
Hej Jakob

Umiddelbart indtryk: Lækkert og indbydende. Behagelige farver.

Jeg kunne godt tænke mig større differentiering på forsiden af hhv. hvad produktet indeholder og så citaterne til højre. Det er lidt vanskeligt at se at dét ovre til højre er noget andet. Det vil give lidt mere ro på forsiden hvis citaterne fx havde en farvet baggrund eller var indrammet el. lign.
Og så nåede jeg kun frem til demoen, fordi jeg ledte efter den. Jeg ledte efter ordene DEMO og fandt det ikke (http://www.timelog.dk/produkter/tidsregistrering.html). Jeg vil foreslå at ordet DEMO kommer længere frem og ikke først på undersiden, efter jeg har klikket på "Prøv og bestil".

Håber du kan bruge det. Det ser ellers meget enkelt og venligt ud.

Hej fra Pernille

Tilmeldt 15. Sep 06
Indlæg ialt: 13
Skrevet kl. 17:01
Har kigget på det og mener helt klart det er muligt for dig at styrke salget en del. Umiddelbart ser det meget positivt og indbydende ud, men forsiden er for kasset og statisk. Der er for mange gentagelser.

Det bedste eksempel er navngivningen af jeres links. Som bruger er vi meget tilbøjelige til at navigere ved hjælp af links.

Derfor er det meget vigtigt, at dine links fortæller, hvor de fører hen, uden jeg er nødt til at læse alt det, der står før dem.

Eksempelvis hedder linket ved Creuna casen "Læs hele kundecasen" - præcis den sammen tekst som ved de andre cases... Hvor det i stedet burde hedde "Læs Creuna kundecase" og så tilsvarende.

Der er i det hele taget en række ting, hvor du har mulighed for at gøre salget stærkere... hvis du er interesseret kan du lige kippe med flaget.

Ellers et rigtig godt udgangspunkt... men sitet kan faktisk forbedres markant... hvis du måler i forhold til demo, nyhedsbrevs signup og nye kunder

Tilmeldt 9. Jan 06
Indlæg ialt: 73
Skrevet kl. 00:09
Hej Aminos,

Tak for rosen - og nogle konstruktive forslag.  

Først lige en kommentar: Vores udfordring er, at det er et temmeligt komplekst produkt vi udvikler. Derfor har vi altid haft en tendens til at skrive "for tungt". På den anden side, så skal vi jo heller ikke tale ned til vores målgruppe (økonomichefer, bogholdere, projektchefer, adm. dir.) med simple forklaringer ... de skal jo vide at vi "kender deres hverdag".

Men - I bekræfter mig i, at overskueligheden og kommunikationen på sitet stadigt er et problem. (Men - dog - langt bedre end sidste version :-) )

Rikke, angående at have en offentlig prisliste. Vi vil gerne i dialog med potentielle kunder - og det er vores erfaring at netop priserne er et godt sted at skabe en dialog. Måske er det en fejl ....  ?

Pernille, angående ikke at kunne finde demoen. Det er ikke godt. Jeg sender den videre til vores grafiker. Det er et af de klare mål.

Steen, angående forsiden der er "kasset og statisk" og links. Hmmm - nu er smag jo altid forskellig. Men, jeg tror du har fat i noget essentielt mht. navnene på links. Vi kalder ofte vores links for "Læs mere her" ... Jeg tror det er helt rigtigt, at de skal ændres.

Jeg har lokket vores grafiker/webdesigner til at kigge med her på Amino - og jeg er sikker på at jeres input bliver taget med når vi skal justere på sitet i efteråret.

Mvh - og tak for input,

Jakob

NB Og, Ulrik, vi kan sikkert finde ud af noget med en Amino-rabat hvis du skyder en PM eller slår på tråden.

Tilmeldt 15. Sep 06
Indlæg ialt: 13
Skrevet kl. 22:36
Hej Jakob

Hmm... tak for feedback. Bare for lige at afrunde den... Det med det kassede og statiske er netop ikke et spørgsmål om smag. Men simpelthen om erfaring... Siden 2001 har jeg analyseret og udviklet hjemmesider, der har haft til formål at sælge alt fra vindmøller til hurtige lån. I den forbindelse har vi lavet tusindevis af spørgeskemaer, hundredevis af brugertest og A/B tests. Fælles for hele baduljen er, at de er blevet effektmålt fra top til tå gennem både logfiler og data mining... Så ikke så meget smag men effekt.

Din side sælger simpelthen ikke dit produkt godt nok.

Kommentaren med det kassede og statiske handler om, at det centrale område på jeres side bliver brugt til at præsentere mig for 6 ens felter... godt nok med forskellige overskrifter.. men med ens opbygning... og links.

I hjælper mig ikke med at vælge... men tvinger mig til at søge og tænke.

Men alle kasserne fokuserer på egenskaber ved produktet... det er den samme kommunikation, der sker...  Som bruger skal jeg bruge alt for meget tid til at orienterere  mig  i et alt for ensartet design...

Ved at droppe kasserne... og forklaringerne... kunne I eksempelvis skrive noget i stil med:

Med TimeLog Project 4.2 får I et værktøj, der kan:

1.  Let og overskuelig tidsregistrering
  2.  Hurtigt overblik over økonomi og fakturering
  3.  Mindre adminstration og bedre projektstyring
  4.  Enklere administation af medarbejdere
  5.  Systematisk og målrettet kundestyring og CRM
  6.  Forretningsorienteret ledelsesrapportering

Eller få det store overblik på 2 minutter

Kombiner det med et enkelt eller 3 screendumps oven på hinanden, så har I en rigtig god måde at tage imod jeres brugere... For når alt kommer til alt... så handler det hele om  at fastholde  dine besøgende og motiverende dem til at gå videre mod et køb. 

Min pointe er... hvis I arbejder systematisk med jeres site og sætter formål før design, så  kan I sagtens styrke salget med mellem 15 og 30 % i forhold til det eksisterende... uden de helt store sværdslag og redesigns... det er gjort før... også overfor din målgruppe.

Side 1 ud af 2 (11 indlæg)