Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Gratis ide .. sær titel

Side 1 ud af 2 (12 indlæg)
Fra Næstved
Tilmeldt 27. Oct 05
Indlæg ialt: 1663
Fra  xxx Skrevet kl. 10:18
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej

Jeg var ude og jagte et headset til en mobil i går sammen med en god ven.

Hun ville have et headset der dels kan bruges til samtaler og dels til at høre musik fra mobilen, det er der jo ikke noget nyt i, men hun vil have det trådløst.

DET FINDES IKKE

De påstår det rent teknisk ikke kan lade sig gøre, men jeg er ret sikker på, at en kvik opfinder med elektronisk snilde kan lave dette produkt, og som jeg ser det så må der være et kæmpe marked for dette ukendte produkt, da der er vildt mange der går og høre musik på deres mobiler.

Bare en lille ide til frit brug.

Venligst

René Buch

Fra Slagelse
Tilmeldt 16. Feb 08
Indlæg ialt: 385
Skrevet kl. 10:20

rigtigt. jeg ville en gang ha en bluetooth med radio i det kunne jeg heller ikke..

Fra Næstved
Tilmeldt 27. Oct 05
Fra  xxx Skrevet kl. 10:22

Jeg syntes det er vildt sært det ikke er opfundet endnu.

Venligst

René Buch

Fra Slagelse
Tilmeldt 9. May 09
Indlæg ialt: 742
Fra  Bureau Kronberg Slagelse.News Skrevet kl. 10:48

Jeg bor i Thailand, og der kan man få trådløse headset, og så kobler man bare telefonen på en Internetradiostation, hvis man ikke afspiller en fil på telefonen. Internetradiostationen kræver hurtigt, at man har flat rate på sin internetforbindelse.

Hilsen, Robert

Fra Vojens
Tilmeldt 14. Sep 08
Indlæg ialt: 59
Skrevet kl. 10:57
Fra Næstved
Tilmeldt 27. Oct 05
Fra  xxx Skrevet kl. 11:02

Ok så der findes altså produkter indenfor den gruppe, men hvorfor påstår butikkerne her i dk at det ikke kan lade sig gøre?

(TDC, Telenor, Elgiganten, ComputerCity)

Venligst

René Buch

Tilmeldt 30. Oct 08
Indlæg ialt: 1023
Fra  Juul-s media Skrevet kl. 11:15

Hej Hr. Buch

De har en sælgers håndbog, hvis det ikke står noget om det i den, så findes det ikke.
small knowledge produce small service :-)

De ved de ikke har et sådan udstyr og de ved det er det du kommer efter, så for dem er du tidsrøver uden interesse for pengelevering til kassen.

Mvh
Juul

Fra Næstved
Tilmeldt 27. Oct 05
Fra  xxx Skrevet kl. 11:25

Hmm sær måde at drive forretning på - jeg ville da sige til en kunde der efterspørger et produkt jeg ved der findes, men endnu ikke er i min butik - "Jeg ved at det er på vej men jeg kan ikke sige hvornår det kommer" - derved har jeg jo fastholdt kunden, som nok med jævne mellemrum vil kigge forbi og høre ad,  måske købe andet mens der ventes.

Venligst

René Buch

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 11:33

Hr. Buch:

Hmm sær måde at drive forretning på - jeg ville da sige til en kunde der efterspørger et produkt jeg ved der findes, men endnu ikke er i min butik - "Jeg ved at det er på vej men jeg kan ikke sige hvornår det kommer" - derved har jeg jo fastholdt kunden, som nok med jævne mellemrum vil kigge forbi og høre ad,  måske købe andet mens der ventes.

hæ hæ.. kender situationen selv.

Men det forklare jo bare lidt om den lave standard af kompentence virksomheder putter ind i deres butikker

Længe leve internettets muligheder. Computer

Fra Næstved
Tilmeldt 27. Oct 05
Fra  xxx Skrevet kl. 15:01

De spare jo bare det forkeret sted ... 0 udd. af deres medarbejder

Venligst

René Buch

Side 1 ud af 2 (12 indlæg)