Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Billig gps tracker til bil

Side 1 ud af 1 (10 indlæg)
  • 1
Fra Aalborg
Tilmeldt 15. Jan 09
Indlæg ialt: 857
Fra  Lejenspand.dk Skrevet kl. 00:20
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej,

Da jeg endnu engang er blevet udsat for en kunde der absolut ikke vil aflevere en bil tilbage, ikke giver lyd fra sig mere og ikke sådan lige er til at finde og politiet har igen vist at de ikke er mere værd end en spand pis, søger jeg derfor noget der kan spore mine biler billigt og effektivt. 

Det skal være muligt via nettet at kunne lokalisere mine biler, eller sende en sms og få oplyst dens adresse. 

Jeg har kigget lidt rundt og fundet nogen, dem skal man dog købe abb. på og de er i forvejen meget dyre. Jeg vil gerne have en uden abb. men er villig til at betale for hvert opslag jeg laver. 

Kan det evt. laves via en mobiltelefon der ligger gemt i bilen?

Jeg kan kontaktes enten her i tråden eller pr. mail kontakt"@"lejenspand.dk (fjern "")

Mvh

Tilmeldt 9. Apr 08
Indlæg ialt: 315
Skrevet kl. 05:34
Hvor mange stjerner giver du? :

Kontakt i4trace, www.i4trace.dk

Ivan Holdensgaard. Han bor i Klarup så du kan bare dytte ud og se hans gode moduler (kombi GPS og mobiltelefon).

Live Cam Chat - danske og europæiske piger chatter online - Dansk LiveCam

 

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 09:40
Hvor mange stjerner giver du? :

Du kan enten købe en integreret enhed som f.ex:
http://compuland.dk/gps_navigation/live_tracker/gopass_ptz113_realtime_vehicle_tracking_kit_54239_da.html

Eller også smide et af de mange freeware programmer på en enhed med GPS og GSM (pda, mobiltelefon etc). F.ex

http://www.gardenerofthoughts.org/ideas/astrolabe/index.htm

eller andre - der er masser af dem derude.

Tilmeldt 1. Aug 09
Indlæg ialt: 83
Skrevet kl. 10:36
Hvor mange stjerner giver du? :

hejsa Jonas

jeg læste din tråd ligeefter kigge jeg i reklamerne  og føtex har en den dit 2600 med et talttidskort på 75 kr

hilsen allan

Fra Horsens
Tilmeldt 29. Mar 05
Indlæg ialt: 626
Skrevet kl. 10:58
Hvor mange stjerner giver du? :

Alt om både i Danmark

Fra Slagelse
Tilmeldt 16. Feb 08
Indlæg ialt: 385
Skrevet kl. 11:13
Hvor mange stjerner giver du? :
Fra DK- Struer
Tilmeldt 26. Dec 06
Indlæg ialt: 2831
Fra  Ifindu.dk Skrevet kl. 11:56
Hvor mange stjerner giver du? :

Det er lige før jeg går i luften med et spritnyt koncept, hvor det er muligt at tracke via internet på abonnement, eller via sms uden abonnement, og kun betale for hver position.

Det du skal bruge er en enhed som monteres usynligt i bilen, og som altid er opladet via bilens batteri. Skulle ledningen blive kappet fra batteriet, kan den holde strøm op til 72 timer.

Der er mange konfig-muligheder, blandt andet en funktion til at "slukke for motoren" så bilen ikke kan starte! Naturligvis blot ved at sende en sms, eller en kommando fra internettet.

Den enhed jeg vil tilbyde dig, koster 1.500,- pr stk uden abb. og så koster hver adresse 5 kr.

Du kan også få beskeden direkte fra gps-enheden men så kommer beskeden ind som lat/long koordinater, men så betaler du kun sms-taksten.

Skriv til info@icode.dk hvis du er interreseret

Det nye koncept går i luften omkr. 1. oktober, jeg er ved at finjustere softwaren.

Men det du efterlyser er allerede nu fuldt funktionsdygtigt.

 

Få hjælp til at det tekniske omkring Web og Grafisk -  https://icode.dk

Fra København
Tilmeldt 14. Dec 05
Indlæg ialt: 624
Fra  Teambuilding Skrevet kl. 13:48
Hvor mange stjerner giver du? :

Prøv evt. at kontakte www.autolog.dk, jeg ved at de har en løsning, selv om de ikke reklamerer så meget med det endnu.

Nyt projekt: polterabend .  Eller prøv teambuilding.dk

Fra Aalborg
Tilmeldt 15. Jan 09
Indlæg ialt: 857
Fra  Lejenspand.dk Skrevet kl. 14:04
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej,

 

Jeg har fundet en leverandør af GPS trackere, lige nu venter jeg bare på at post danmark kommer ud og afleverer den pakke så jeg kan få installeret den. 

Tilmeldt 20. Jul 15
Indlæg ialt: 1
Skrevet kl. 20:01
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg kan kun anbefale at købe en GPS tracker - det er nemt og efektivt.

Pas dog på useriøse internetbutikker der sælger kopi produkter som ikke virker. jeg havde en meget dårlig oplevelse med www.importshop.dk, der viste sig at have solgt mig en kinesisk kopi af TK Star, der ikke fungerede og nægtede at lade mig bruge min 14 dages fortrydelsesret. De påstod at de aldrig havde modtaget min returnering og udviste i det hele taget ekstremt nedladende "kundeservice" - køb originalt og hos seriøse forhandler :)

Side 1 ud af 1 (10 indlæg)