Jeg har hørt meget om de her site og fulgt lidt med herinde på Amino, hvor flere driver disse sites. Ideen er jo meget god, og den skaber egentlig værdi hele vejen rundt - Spørgsmålet er bare hvor holdbart det er i længden? Man tjener penge på at andre klikker på nogle links, tilmelder sig nyhedsbreve osv. - Det har en værdi - Jeg forestiller mig bare at de fleste ikke handler på disse sites/laver en action på nogen måde - Hvor stor værdi har det så egentligt? Mit spørgsmål går bare på, om det så ikke på sigt, falder lidt sammen, hvis der ikke er nogen reel værdi for dem der i sidste ende betaler for tilmeldte/besøgende? Hvad er jeres bedømmelse af denne branche og fremtiden? |
Tror der er meget fremtid i det.
Med betaling pr. klik ved feks. google har man jo mulighed for at komme ud på mange forskellige hjemmesider, hvor imod hvis man sætter et banner ud på en enkelt hjemmeside ligger man måske 7000,- bare på en side om året. Og der er jo heller ikke garanteret noget salg.
Der er jo også betaling pr. salg den tror jeg absolut aldrig forsvinder da dem der får deres reklamer på ens side er garanteret et salg af deres produkt for sin reklme. så det er jo solgt eller gratis.
Håber du kan bruge det til noget
Mikkel