Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Pris 1299,00 kr: Tilmelding til 100 danske linkkataloger, med unikke titler & beskrivelser – over en periode på 2måneder.

Side 3 ud af 3 (29 indlæg)
Fra Stenløse
Tilmeldt 23. Jun 06
Indlæg ialt: 3040
Fra  iMARKETING Skrevet kl. 23:13
Hvor mange stjerner giver du? :

Casper Schneider:

Freelancephp.dk har også været nævnt som angrebssted, men er det ikke mere. Der er ingen skadelig kode på de websider.

Hvorfor har den været der og hvor længe?

Fra Agerbæk, Vestjylland
Tilmeldt 21. Aug 05
Indlæg ialt: 500
Fra  Jesper CC Skrevet kl. 23:34

Kan man få tilsendt en liste over de linkkataloger, du tilmelder til forud for at man placerer ordren? Hvis det er tilfældet, har man en god chance for at vurdere, om det er en god idé og hvor høj værdi det har. En lav pris på 1299 får den naturlige skepsis frem, men den ville måske kunne afværges ved at se lidt mere af, hvad man køber og får for sine penge.  Det lyder nemlig alt i alt som et godt produkt du har for os travle e-iværksættere :-)

De bedste hilsner

Jesper Christiansen
www.podcastnu.dk 

Fra Nykøbing Falster
Tilmeldt 17. Jul 08
Indlæg ialt: 5907
Fra  Casper Schneidereit A/S Skrevet kl. 23:59

@Christian:
Der kom, på en eller anden måde, en virus ind på mit webhotel som indsætte nogle iframes i mine filer.

@Jesper:
Jeg giver mig. Alle der er interesseret i en liste, kan smide en mail til: web@freelancephp.dk.

Min frygt er det il virke uproffesionelt at have en liste på siden, hvor der står hvilke websites man bliver tilmeldt i. Skulle et website så være nede, og en evt. kunde klikker sig ind, vil det jo være en katastrofe.

Med venlig hilsen
Casper Schneider

Fra Agerbæk, Vestjylland
Tilmeldt 21. Aug 05
Indlæg ialt: 500
Fra  Jesper CC Skrevet kl. 00:48

Jeg har nu sendt dig en mail og glæder mig til at se listen...er den ok, vil jeg gerne melde mig som den første til at prøve dit koncept af :-)

De bedste hilsner

Jesper Christiansen
www.podcastnu.dk 

Fra Nykøbing Falster
Tilmeldt 17. Jul 08
Fra  Casper Schneidereit A/S Skrevet kl. 01:19

Hej Jesper,

Jeg har sendt dig en mail.

Med venlig hilsen
Casper Schneider

Fra Måløv
Tilmeldt 13. Jul 09
Indlæg ialt: 832
Skrevet kl. 10:44

Hej Casper

Jeg har også sendt dig en mail. Evt. ordre vil dog ligge lidt ude i fremtiden da projektet skal op førtst, men er bestemt interesseret.

Forstår ikke helt den skeptiske holdning - jo at det kan laves så billigt er måske underligt, men med unik er det vel nok at der bruges synnonymer hist og pist.

Hvis man så tilmelder fx. 3-4 sites ad gangen til samme link database så kan det vel godt hænge sammen tidsmæssigt?

Fra Stenløse
Tilmeldt 8. Apr 06
Indlæg ialt: 1584
Fra  NordicCall.dk Skrevet kl. 10:57

Det virker i hvert fald som et billig tilbud man ikke kan sige nej til..

Fra Nykøbing Falster
Tilmeldt 17. Jul 08
Fra  Casper Schneidereit A/S Skrevet kl. 12:26

Jeg har udviklet en applikation, som gør det noget nemmere for mig. Men det er ikke nogen vandvittig god forretning, men i første omgang handler det om at få nogle refferencer. Med flere refferencer, kan jeg tillade mig at tage en højere pris...

Fra Nykøbing Falster
Tilmeldt 17. Jul 08
Fra  Casper Schneidereit A/S Skrevet kl. 21:50
Side 3 ud af 3 (29 indlæg)