Hej Mikael, Ja i bund og grund så er det det vi gør. Vi får noget information fra jer: Hvilke søgeord / sætninger ønsker i at optimere til.
|
Hej Maelstrom,
Ja det syntes vi også det er.
Med venlig hilsen
Casper Schneider
Hej Mikael, Ja i bund og grund så er det det vi gør. Vi får noget information fra jer: Hvilke søgeord / sætninger ønsker i at optimere til.
|
Hej Maelstrom, Med venlig hilsen |
Det er faktisk pænt billigt. Tænk på hvor lang tid man normalt bruger på tekst, søgeord osv. Det tager jo typisk 15-20 min pr katalog, og her betaler man kun 13 kr for den tid. Det er 39-52 kr i timen :S |
Og dem får du jo så retur fra skattefar, så 13 kr. pr. link. |
Lige nu er der ikke moms på. Så de 1299 kr er de 1299 kr det koster. I vil få en faktura på det til jeres regnskab, men i stedet for CVR nr. er CPR nr. angivet. |
prisen er ok , dog skal jeg bruge tid på forklare beskrivelser og søgeord derfor processen jeg jeg skal bruge at sætte jer ind det er for lang , derfor skulle det være 2000 eller 4000 kataloger , så man ikke skulle bruge for lang tid på at sætte jer ind det , det er lidt dyrere med ,i skal bruge hovedparten af tiden på at forstå kunden , ved så få kataloger har i andre løsninger? |
hvis kvaliteten er i top er det meget billigt.. kan være i skal have lov at teste jeres færdigheder på en af mine mindre betydelige sider, så kan jeg teste lidt på jeres arbejde når i er færdige. |
Hej Mikael, Jeg kan desværre ikke ramme alle med det her, desværre. Men en nystartet webshop som sælger cykeldele, skal ikke bruge særlig meget tid på at forklare mig: Jeg kan af gode grunde hverken tilbyde 2000 eller 4000 linkkataloger. Der er givetvis sådan nogle websider der er så specielle, at jeg ikke vil kunne udføre det. Men forhåbentlig ikke mange :-). Med venlig hilsen |