Jeg er i den uheldige situation at min gamle MacBook Pro døde for nogle uger siden, jeg tager dagligt backup af hele maskinen via time machine, men da den døde var jeg ude på et photoshoot og havde lige lagt 400 billeder ind på maskinen og slettet dem fra kameraet.
Jeg skulle mene det er grafikkortet eller skærmen der er død på maskinen, så jeg har pillet harddisken ud og smidt den i en harddisk case (usb) og sat den til både min anden macbook pro, min imac og en windows 7 maskine. På mac'erne ser jeg slet ikke nogen reaktion når jeg sætter disken til, men på windåse 7 maskinen kommer den og siger "unknown disk", genkender altså disken men vil ikke arbejde sammen med den.
Er der nogle der har en idé til hvordan jeg kan løse dette?
Humac tilbyder også en "harddisk recovery" service, men jeg er ikke klar over om det kun er at prøve skidtet af i en ekstern boks. Du kan evt. prøve at give dem et kald.
Humac tilbyder også en "harddisk recovery" service, men jeg er ikke klar over om det kun er at prøve skidtet af i en ekstern boks. Du kan evt. prøve at give dem et kald.
Hej rasmus
Tak for tippet, det vil jeg prøve som udvej hvis jeg ikke finder frem til noget software der kan klare den for mig!