Kunne godt tænke mig noget feedback på en hjemmeside jeg har lavet for et engelsk svejsefirma. Det er den første hjemmeside jeg rigtigt selv har lavet fra bunden. Jeg vil gerne have feedback på designet, brugervenligheden og om jeg kan gøre mere mht. at søgeoptimere den. Har læst mig til en del på nettet, og har så godt jeg kunne tilføjet keywords, titels, alt-tekst til billeder osv. men er det mon overhovedet gjort på en fornuftig måde? Og hvad med tilmelding til linkskataloger? – nogen som kender nogle engelske sider?
Det er lidt svært at udtale sig om brugervenligheden, da jeg ikke rigtig ved hvad kunderne skal bruge. Men det ser ud til at siden mere eller mindre er ment som en "visitkort" (eller?)
Syntes dog at du bude gøre mailadressen (under "Contact") aktivt (så man kan klikke på det (det har sikkert et smart navn...)) evt lave en kontaktformular så man kan skrive direkte fra siden. Det foretrækker jeg i hvert fald selv, men det er jo en smagssag.
Ellers syntes jeg den er 10-4
Mvh
Kim
www.makisport.dk - stort udvalg i udstyr til løb og åbenvandssvømning
Designet synes jeg holder , synes også du skal lave en kontaktformular på hjemmesiden
Engelsk du søge på google med engelske du finder i hvert fald nogle med ordene link catalogs add , submit lige nogle af de ord ind som er dine produkter , du finder nogle af link catalogs på denne måde ikke alle , kender ikke en liste
add link Welding services
er ikke bedste til engleske så jeg er ikke sikert på hvad du solgte
poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows