Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Fotograf Søges - Søger du en professionel fotograf er løsningen her!

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 28. Mar 05
Indlæg ialt: 635
Skrevet kl. 21:37
Hvor mange stjerner giver du? :
Baldersoe.com - ALT i fotografi til Erhverv & Private!

Professionel Fotograf Matt K. Baldersø, udfører alle typer fotografiske opgaver & løsninger til erhverv & private! Faste lave priser uanset opgavetype, og fuld anvendelsesret til alle billeder!

Fotograf Matt Konstantin Baldersø har udført opgaver for en lang række Danske & Internationale, store & små virksomheder! Opererer i hele Danmark, Skandinavien, med overvejende flest opgaver som fotograf i København.

Således udfører jeg fotoopgaver for virksomheder såvel som private, til mange forskelligartede formål.

• Virksomheder: Reklamefoto, Portrætfoto (medarbejderfoto), Pressefoto/PR, Produktfoto, Arkitektur, Katalog-brochuremateriale, web etc.

Kort sagt, ingen opgave for lille, ingen for stor!   

• Private: Bryllup, konfirmation, runde fødselsdage, receptioner børn & familiebilleder mv.    
  • Medier: Freelance for aviser, blade, magasiner mv., levering til billedbureauer og databaser, ring for at høre nærmere!

Tlf. 55 76 32 32
Mob. 30 254 254

Fra Vallensbæk Strand
Tilmeldt 13. May 05
Indlæg ialt: 3475
Skrevet kl. 21:58
Matt, Matt, Matt - du burde vide bedre - hvor er amino rabatten???
Tilmeldt 28. Mar 05
Skrevet kl. 22:09
Arh Martin det har du jo selvfølgelig ret i... alle amino''er skal jo hermed lige have adgang til tilbudssiden på baldersoe.com - som ganske enkelt er www.baldersoe.com/tilbud

Jeg kører med ca. 2-3mdr. ad gangen forskellige former for tilbud, eksempelvis 20% rabat i juni/juli 06, i august/september som jo er den periode vi har nu - er det såmænd en dagspris på 3.995,00 ex. moms istedet for normalprisen 5.200,00 ex. moms pr. dag.

Tilmeldt 23. Aug 06
Indlæg ialt: 75
Skrevet kl. 23:56
Tilmeldt 27. Oct 05
Indlæg ialt: 146
Skrevet kl. 15:15
Hej Matt

Sådan mest af interesse: Hvordan gør man når man haft en fotograf på besøg x antal timer, og han har taget en million billeder ? Vælger man de ud man vil bruge, og så betaler for dem - eller får man bare hele puljen fremsendt digitalt, oder ?  Jeg spørger fordi jeg ikke går ud fra, man får samtlige billeder leveret i hvilket som helst format....

Mvh/

Tilmeldt 28. Mar 05
Skrevet kl. 16:25
Hej 'Toga'

Du spørger ind til noget indenfor branchen om hvilket der er meget diskussion.

De konservative drenge holder stadig fast i de gamle traditioner om en pris for pip und pap, og derefter en pris for tryk igen - de udleverer nemlig ikke materialet, men holder på god gammel fotoforretning-vis på filerne/negativerne og sikrer sig dermed alle former for efterbestilling, genoptryk, forstørrelser mv. - og endda med en rigtig god avance!

Jeg kan kun svare ud fra hvad jeg selv har af procedure, da der er mange forskellige kombinationer, som nævnt ovenfor tager nogle fotografer f.eks. fast 1.295 kr. for et portrætbillede, og med én levering, andre tager 800,00kr./timen og leverer det samme med alle de produktioner der nu engang er kommet ud af det.

Min procedure:

Som udgangspunkt er alle de billeder jeg tager, kundens ejendom i kraft af at de betaler mig kr. 650,00 ex. moms i timen - se min prisside her : www.baldersoe.com/priser

Dertil skal selvfølgelig siges, at f.eks. modeloptagelser laves 2-300 billeder, 100 af dem er med et forkert udtryk, skæv mund, lukkede øjne mv. - hvilket jeg sorterer fra inden levering til kunden, disse leveres med andre ord ikke selvom jeg leverer "alle billeder" ;-)

Så booker du mig til en fotosession i din virksomhed, tager vi 400 billeder, kan du sagtens forvente at få 280 stk., og derudover det antal billeder vi på forhånd har aftalt skal være billedbehandlet og klargjort til enten tryk, web etc. - billedbehandlingen tager jeg samme takst som ved fotografering, og nogle optagelser kan der nåes billedbehandling på 6-8 billeder i timen, andre der skal være 110% korrigerede og tilpassede til en lækker eksklusiv annonce, kan tage 2-3 timer pr. billede!

Jeg leverer alt materiale produceret, både de rå data og de efterbehandlede på en cd eller dvd, og derefter er det kundens ejendom hvadenten de vil bruge det til deres website, til PR, katalog/brochure mv. - derudover laver jeg tryk på bestilling hvis kunden virkelig ønsker det.

Dermed sagt, "normalen" er meget svingende fra fotograf til fotograf, men som regel bør du få et skriftligt oplæg der udpensler præcist hvad og hvordan du får leveret - det sørger jeg altid for inden en opgave sættes i værk.

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)