Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Har du brug for ekstraordinært coaching?

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 29. Nov 06
Indlæg ialt: 12
Skrevet kl. 11:55
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg tilbyder dig 1 gratis session á 45 minutters varighed via telefon, hjemme hos dig eller på din arbejdsplads. Du kan også bestille 5 sessions for 1.500,- kr. og spar 500,- kr.

Længes du efter en tilværelse, hvor frygt ikke forhindrer dig i at leve dine drømme ud?

Er du villig til at skabe forandring i dit liv?

Er du villig til at tage ansvar for dit eget liv?

Kan du genkende ovenstående punkter i dit liv? Så har du måske brug for coaching. 

Du er velkommen til at kontakte mig, hvis du har spørgsmål eller hvis du vil bestille tid.

LivingCoaching.dk

v/Farhang Nezam Sarmadi 

Farum Stationstorv 5 St.Th.
3520 Farum
Telefon: +45 36 99 71 64
Mobil: +45 23 95 64 64
Email: mail@livingcoaching.dk
Windows Live: mail@livingcoaching.dk
Websitewww.livingcoaching.dk

Tilmeldt 26. Aug 09
Indlæg ialt: 17
Skrevet kl. 15:28

Hej Farhang

Kan du ikke fortælle lidt om dig selv ?

Tilmeldt 29. Nov 06
Indlæg ialt: 12
Skrevet kl. 15:55

Jeg er oprindeligt født i Teheran, Irans hovedstad i 1975. Jeg kom til Danmark i 1988, som flygtning alene uden mine forældre og min søster. Vi blev først genforenet i 1990, hvilket jeg er meget glad for at det skete for mig. 

Nu bor jeg i min egen lejlighed sammen med min kat Pambe. Jeg ejer et par firmaer, hvor jeg hovedsagligt arbejder med webdesign/webudvikling og coaching. Derudover arbejder jeg med service, rekruttering og formidling af hjælper til mennesker med handicap. Jeg er også involveret i nogle projekter, såsom politiske, handicap,- og integrationrelateret. Jeg kan godt lide at hjælpe andre mennesker og fører mine idéer og drømme ud i livet. 

Jeg er en glad, energisk, sympatisk, kærlig, åben, modig og frygtløs person, som til tider kan være lidt skør. Jeg er heller ikke bange for at tage chancer i mit liv, for hvis jeg vil gør noget jeg virkelig brænder for, så gør jeg det og tager mit ansvar og de konsekvenser der nu kommer, uden at jeg fortryder det jeg har gjort. 

Min livsfilosofi er at være positiv, respektfuld, taknemlig og nyde livet, dele ud af sin kærlighed og tage sig af andre mennesker uden at man gå på kompromis med sig selv. Jeg tror at det er meget vigtigt at vi følger vores drømme og hjerte. 

Jeg er meget interesseret i andre kultur og sprog, som persisk, arabisk, tyrkisk, frank og spansk. Lige nu er jeg i gang med at lærer spansk. Jeg kan tale farsi, dansk, engelsk og lidt fransk og spansk og meget lidt tyrkisk og arabisk. Mine andre interesser er selvudvikling, coaching, meditation, læse, skrive, politik, mad, religion, rejser, videnskab, teknologi, f1, musik og film. 

Jeg har et genetisk handicap ved navn duchennes muskeldystrofi, som gøre at jeg ikke kan gendanne hele min muskelmasse, hvilket betyder at jeg gradvis mister min muskelmasse. I dag sidder jeg i el-kørestol og bruger respirator hele tiden, men jeg har et godt helbred og styrke. 

Kærlig hilsen, Farhang

www.livingcoaching.dk - www.farhang.dk - www.designunltd.dk - farhang.radikalefuresø.dk

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)