Hej Aminoer. Trofast læser i en del år, nu aktiv bruger. Mit første indlæg bliver en kontaktannonce. Jeg har søgt rundt på siden i håb om at finde noget networking-relateret, men uden held. Sagen er, at jeg (som tusinder før) står med en udmærket idé til et webprojekt, som er både realistisk og har et rigtig fornuftigt potentiale. Har i idéer til, hvor jeg eventuelt kan finde een eller en gruppe af dygtige mennesker at starte den slags op med? Fra bunden, forstås. Jeg står med en god forretningsplan - Men kan ikke komme videre i processen med at skabe hjemmesiden, skaffe kapital etc etc. Eller rettere - Jeg er villig til at dele idéen med kompetente hoveder, frem for at kaste mig med hovedet først i ringen. Jeg har en relevant uddannelse, men alligevel. Jeg håber ikke at jeg har postet helt galt, og i så fald skal jeg rette det hurtigst muligt. Tak fordi du læste indlægget, jeg glæder mig til svar. Med venlig hilsen Christian |
Hej Christian,
Hvis du har lyst til at fortælle lidt mere om din forretningside , så kan du skrive til mig via info@internet-guiden.dk