Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Rookie søger mage

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)
  • 1
Fra Svendborg
Tilmeldt 18. Sep 09
Indlæg ialt: 13
Skrevet kl. 10:58
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Aminoer.

Trofast læser i en del år, nu aktiv bruger.

Mit første indlæg bliver en kontaktannonce. Jeg har søgt rundt på siden i håb om at finde noget networking-relateret, men uden held.

Sagen er, at jeg (som tusinder før) står med en udmærket idé til et webprojekt, som er både realistisk og har et rigtig fornuftigt potentiale.

Har i idéer til, hvor jeg eventuelt kan finde een eller en gruppe af dygtige mennesker at starte den slags op med? Fra bunden, forstås.

Jeg står med en god forretningsplan - Men kan ikke komme videre i processen med at skabe hjemmesiden, skaffe kapital etc etc. Eller rettere - Jeg er villig til at dele idéen med kompetente hoveder, frem for at kaste mig med hovedet først i ringen. Jeg har en relevant uddannelse, men alligevel.

Jeg håber ikke at jeg har postet helt galt, og i så fald skal jeg rette det hurtigst muligt.

Tak fordi du læste indlægget, jeg glæder mig til svar.

Med venlig hilsen Christian

Fra Nykøbing Falster
Tilmeldt 17. Jul 08
Indlæg ialt: 5907
Fra  Casper Schneidereit A/S Skrevet kl. 17:01

Hej Christian,

Hvis du har lyst til at fortælle lidt mere om din forretningside , så kan du skrive til mig via info@internet-guiden.dk

Fra Måløv
Tilmeldt 13. Jul 09
Indlæg ialt: 832
Skrevet kl. 17:36

Samme her - send en pm med din email hvis det er.

Har kapitalen og ideer.

Fra Risskov
Tilmeldt 27. Jul 09
Indlæg ialt: 51
Skrevet kl. 17:42

Hej Christian, skriv til mig vedr. din idé. Kender et par stykker med kapitalen, og er altid frisk på at hoppe med ombord på et godt projekt.

E-mail, danielborup@hotmail.com

Tilmeldt 23. Oct 07
Indlæg ialt: 84
Fra  Decode Skrevet kl. 18:43

Hej Christian,

Jeg arbejder med webudvikling, så skulle du have brug for hjælp til den del er du meget velkommen til at kontakte mig.

Jeg tager gerne en telefonsnak eller et møde over en kop kaffe og høre om dit projekt.

Med venlig hilsen,
Bjørn Fridal

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)