Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Søger Partner til ide

Side 1 ud af 3 (21 indlæg)
Tilmeldt 21. Mar 06
Indlæg ialt: 34
Skrevet kl. 09:39
Hvor mange stjerner giver du? :
Hej Alle,

Jeg har netop fået en ide som jeg tror kan blive det næste store hit på nettet. Men som med alle nye ideer er det svært at afsløre for meget, men kan fortælle at det henvender sig til både privatpersoner og erhverv, det skal køre via en hjemmeside som man logger sig på. Men ud over det kan jeg ikke sige meget mere.

Det jeg søger er en partner som har erfaring med IT. Her tænker jeg især på enten en webshop, medlemsside alá Dating eller lign. Eller du kan have erfaring som webdesigner, teknikker eller bare en bred IT erfaring.

Jeg er selv sælger med stort S og skal nok få produktet frem i verdenen, jeg mangler bare det tekniske geni der kan noget af det jeg ikke selv kan.

Interesseret? Så lad høre fra dig :)

Fra Sandkrogvej 12, 7790 Thyholm
Tilmeldt 14. Apr 05
Indlæg ialt: 8725
Fra  Kjers ApS Skrevet kl. 10:29
Hej Admire

Jeg tror, du er nødt til at løfte sløret en lille smule mere, hvis du skal finde en partner til ideen. Alternativt - hvis du tror nok på den - kan du jo hyre en webtrold for mammon og selv score hele overskuddet (bortset fra lønudgifterne, naturligvis).

mvh Hans

Tilmeldt 21. Mar 06
Skrevet kl. 10:42
Ja.. lad os nu se om ikke der melder sig en eller flere der kunne være interesseret. Der er jo ingen tvang.

Jeg tror på princippet "Need-to-know basis" Dvs. når der kommer en eller flere evt. partnere på banen skal de nok blive informeret og derefter kan de jo så sige til eller fra hvis de vil.

Fra Næstved
Tilmeldt 27. Oct 05
Indlæg ialt: 1663
Fra  xxx Skrevet kl. 10:47
Hej Admire

Du må meget undskylde hvis jeg nu træder dig over dine tær, men det er en naiv holdning at tro på der kommer en partner til dit projekt med så få oplysninger som du har givet fra dig- bare lidt erfaring herfra - ikke ondt ment.

Edit: Det er jo ik uden betydning om det er luftfoto eller ternet sokker dit projekt omhandler, vel smiler

Venligst

René Buch

Tilmeldt 21. Mar 06
Skrevet kl. 11:02
Hmm..

I tager måske lidt forkert på det.. Jeg har ingen forventning om at der kommer en partner med en pose penge og siger: "Værsgo, her har du penge lad os så komme igang!"

Nej, det jeg søger er en eller flere personer som kan være interesseret i at starte en ide på nettet. Har du lyst til det kan du melde dig og så går vi videre derfra. Men som du selv siger, har du mere lyst til at sælge ternede strømper fra en markedsplads er det ikke lige dig jeg søger.. :)

Fra Sandkrogvej 12, 7790 Thyholm
Tilmeldt 14. Apr 05
Indlæg ialt: 8725
Fra  Kjers ApS Skrevet kl. 11:09
Selvom jeg normalt ikke slynger om mig med negative forventninger, må jeg erkende, at jeg er enig med René. Men jeg håber da inderligt, at jeg tager fejl. Hvis du får overskud af henvendelser, må du gerne sende dem videre til mig. Jeg har 1000 projektideer, der falder præcist ind under din beskrivelse, og jeg mangler risikovillige folk med de samme kompetencer, som du efterspørger.

mvh Hans

Fra Næstved
Tilmeldt 27. Oct 05
Indlæg ialt: 1663
Fra  xxx Skrevet kl. 11:10
Griner højt

Jeg kan næppe se mig selv stå i en bod og råbe " 5 par for en hund "

Men vil da lige følge din tråd og se med om du finder de folk du søger *S*

Venligst

René Buch

Fra Valby
Tilmeldt 5. Dec 05
Indlæg ialt: 880
Skrevet kl. 11:11
Du kan evt sende en PM med en beskrivels, eller sving forbi vores kontor i Aalborg - så kan v da kigge på det. Send evt en NDA i forvejen, så du kan fortælle hvad det handler om, uden at vi render videre med det.

Vi (netMedia.dk) har meget erfaring med den type projekter du hentyder til, hvis jeg da ellers har forstået dig ret.

Tilmeldt 9. Jan 06
Indlæg ialt: 141
Skrevet kl. 01:21
En anden god ting, hvis man gerne vil opnå noget med sådan et indlæg er måske også at besvare de private beskeder der skulle komme
Tilmeldt 21. Mar 06
Skrevet kl. 06:35
Vil lige summere tråden op..

Der har været en del henvendelser de fleste mere eller mindre useriøse, sikkert med øje for at finde en ide man kan score hurtige penge på.
Men jeg har besluttet mig for at gå videre med ideen på egen hånd og så se om nogen kvalificerede partnere byder sig til hen ad vejen.
Men Som Martin T. har sagt det: Jeg gør det først og fremmest fordi jeg tror på ideen og jeg brænder for at den skal blive til noget.. Så må vi se på økonomien bagefter ;)

Hold øje med nettet de næste par år!

Side 1 ud af 3 (21 indlæg)