nu kan jeg se at du har hævet frem i gamle og lign tråde og forsynet dem med et link. så mon ikkke du har en tilknytning eller interesse i pizzaplus! hvorfor du måske kunne bruge lidt energi på at svare på spørgsmålene i stedet for kun at tænke på pizzaplus link juice??
link er super men uden formål eller reelt indhold i din skrivelse så kunne jeg godt undvære den mail jeg får hver gang der er en der svarer i denne tråd, så et alternativ kunne være at du lavede din signatur om til et link til pizzaplus og superbing (med vilje stavet sådan) hehe, så kan du deltage i debatter som en anden amino og svare på alt og selv oprette indlæg! og det fede er at uanset hvad dit indlæg eller besvarelse handler om så modtager pizzaplus et link og det er vel super link juice og så virker de oveni købet!!
håber du kan komme med nogle gode fif, for jeg tror ikke at der er mange der vil hjælpe deres konkurenter på benene for slet ikke at tale om, at selv hvis de ville, så ville jeg ikke kunne bruge deres udsagn pga. førnævnte problematik så oprigt eller ej, jeg ville ikke kunne tage det for gode varer uanset hvad, lidt ligesom hvis amerikanerne spurgte russerne i 80erne om hvad de puttede i deres militær! hehe
anyway tak for dit -måske vage- råd! men et råd er vel et råd uanset godt eller skidt :-)
Så Martin T nu var jeg sku ude med riven igen ;-) hehe!
Mvh Omar!