Hej!
Da jeg har et større restparti af tøj etc., som jeg skal have solgt står jeg og mangler et lokale hvorfra dette kan lade sig gøre. Geografisk er mit fortrukne område Århus C, Århus N, Risskov, Egå. -Men alt kan have interesse. Her og nu har jeg blot brug for det i en kortere periode (Jeg havde forestillet mig noget i retninge af oktober, november og december). Men viser det sig at være det helt rigtige lokale og med den rigtige beliggenhed, kan jeg muligvis godt være interesseret i et fast lejemål. Størrelsesmæssigt har jeg ikke brug for mere end 30-40 kvm. Men mere er dog ok. Der kan både være tale om et butikslokale, et godt beliggende og nemt tilgængeligt kontor eller et lille lager. Som det måske fremgår mellem linierne af ovenstående, tillader dette tidsbegrænsede projekt ikke at der er en voldsom stor husleje. Håber at måtte høre fra en der har et sådant lokale, eller kender til hvor der kunne være mulighed for et. - Eller måske du har en helt fjerde idee til hvordan og hvor jeg får afsat et restparti tøj. Dbh Møller |
Mindre butikslokal/lagerlokale - måske midlertidig i Århus
Side 1 ud af 1 (1 indlæg)
- 1
Side 1 ud af 1 (1 indlæg)