Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Produkt beskrivelser hvordan?

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 18. May 09
Indlæg ialt: 26
Skrevet kl. 17:21
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Aminoer,

Når vi nu skal til at skrive beskrivelser af vores produkter, hvordan skal det så gøres?

Er der en speciel måde teksten skal opbygges på i forhold til SEO osv?

Og når jeg nu samtidig skal ligge beskrivelserne ind og ordner Meta detajler er der så noget vi skal tænke over der også?

Håber i kan hjælpe..

På forhånd mange tak for hjælpen.

Tilmeldt 18. May 09
Skrevet kl. 17:23

Jeg bruger Magento's løsning hvis det hjælper?

Tilmeldt 18. May 09
Skrevet kl. 21:17

Kan man slet ikke be om noget hjælp til dette? :)

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 22:05

Gør som jeg har gjort på ex.

http://www.panikej.dk/bestil/bestil-terassevarmer.html

eller

http://www.panikej.dk/havefakler/bestil-fakler.html

Se jeg har flettet produkt navnet ind i så mange sætninger som overhovedet muligt. Det kan virke tosset og rent retstavnings mæssigt ikke 100% korrekt. Men det er google lige glad med. Det er nemlig guf for kære lille hr. google. Google vil finde indholdet mere relevant. End hvis du ikke havde produkt navnet med.

eks:

Hvis det er strømper du handler med - så sørg for at få forskellige ord flettet ind for stømper ind i hver sætning.

Dette er dårlig seo: Strømperne er lavet i bommuld. De er blå med hvide striber.

Dette er god seo: Strømperne er lavet i bommuld. Sokkerne er blå med hvide striber.

Google forstår nemlig ikke nummer to sætning, fordi for den kunne det lige så godt omhandle kaffemaskiner i sætning to, hvis du ikke fortæller google hvad det er du skriver om.

Få inspiration fra mine 2 links hvad jeg har gjort på mine produkter. Det er guf for google.

-

Sørg lige ledes at have en unik side "title" på hvert produkt. Det kan du også se på mine 2 links. De er forskellige (det er den tekst du kan se i den blå boks i toppen er din browser)

Håber du kan bruge de få enkle råd. Ellers skriv til mig :) Jeg er ikke nogen ekspert på nogen måder - har blot lidt basis viden fra foredrag og de to nedstående nævnte e-bøger!!

Her er lidt guldkorn. Hvis du gerne vil vide mere vil det være en fordel at læse E-pusher og Seo-lex - de kan begge hentes i en light version.

Fra Hillerød
Tilmeldt 10. Nov 07
Indlæg ialt: 2846
Skrevet kl. 13:25

Hej,

Her er lidt råd til at skrive produktbeskrivelser og de tilhørende tags og meta tags.

Læg ud med at overveje, hvilke søgeudtryk, du gerne vil have, at dit produkt skal findes på.

Skriv herefter en fængende overskrift som indeholder de nøgleord, som du gerne vil findes på - og er skrevet i et sprog, som giver folk lyst til at klikke ind på din side. Lange opremsninger af nøgleord vil give færre klik end en velskrevet tekst.

Skriv en meta description-tekst, som skal hjælpe med at trække folk ind på din side, når de ser søgeresultaterne. Brug call-to-action ("Klik ind her", "køb nu" etc.) og inkludér gerne de væsentligste søgeord i teksten. Så bliver de fremhævet i description i søgeresultaterne og det øger også sansynligheden for, at Google viser din description-tekst i stedet for en tilfældig stump tekst.

Ved selv produktbeskrivelsen, så fokuser på at levere en fyldestgørende, velformuleret, sælgende tekst. Husk dog at have dine søgeord inkluderet nogle passende steder. Som Lars skriver, kan du godt bruge dem en ekstra gang eller to, hvor det måske ikke ville forekomme helt naturligt, men lad være med at mase dem ind ved enhver given lejlighed. Optræder de et par gange eller tre, vil det ofte være fint nok.

Tilmeldt 18. May 09
Skrevet kl. 14:37

Tusind tak til jer begge to..

Det var virkelig nogle gode svar som jeg helt sikkert skal kigge nemmere på.

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 23:12

Foliat:

Tusind tak til jer begge to..

Det var virkelig nogle gode svar som jeg helt sikkert skal kigge nemmere på.

Selv tak , kontakt mig endelig via PB hvis du skulle have andre spørgsmål :)

Mvh

Lars Mathiesen

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)