Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Virker StylingShop.dk?

Side 3 ud af 3 (26 indlæg)
Tilmeldt 29. Nov 10
Indlæg ialt: 0
Skrevet kl. 09:19
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Rene,

Jeg har lige siddet og klikket hurtigt rundt for at se om jeg kunne belaste siden. Den loader fint og hurtigt her, så forhåbentligt har det hjulpet med at flytte den til en anden server.

Nu kender jeg ikke det firma du er hostet hos, men jeg ved at med mindre du har en dedikeret server, kan du komme ud for at der pludselig kommer en "ny-tilflytter" som har en hjemmeside der enten er så dårligt lavet, eller så voldsomt besøgt, at den lægger serveren ned for de andre sider der ligger på den. Jeg har i hvert fald været ud for det et par af de steder jeg har ligget.

Held og lykke med det.

Med venlig hilsen

Tommy

Fra Hjørring
Tilmeldt 11. Feb 06
Indlæg ialt: 712
Skrevet kl. 09:28

Hej Tommy.

Jeg tror faktisk ikke de har flyttet den endnu. Og det er dét der er det foruroligende... for den virker jo fint nok en gang imellem.. med tryk på 'en gang imellem'

Jeg regner med at siden bliver flyttet en af dagene. Ikke fordi den skal være hurtigere end den er nu, men for at undgå at den pludselig i en kortere eller længere periode bliver ekstremt langsom, eller som igår, hvor den slet ikke svarede.

StylingShop.dk - design dit eget postkasseskilt 

Tilmeldt 29. Nov 10
Indlæg ialt: 0
Skrevet kl. 11:17

Nå for pokker... Ja så er det godt nok foruroligende. Periodiske fejl man ikke kan fremtvinge er til at blive vanvittig af...

Jeg skal prøve at kigge ind på siden nogle gange i løbet af dagen, så skriver jeg lige herinde hvis jeg støder på nogle ventetider.

Det kan også være at de har fundet kilden til problemet og fjernet det fra den aktuelle server, men igen... når det er periodisk er det jo rent gætværk.

Fra Hjørring
Tilmeldt 11. Feb 06
Skrevet kl. 11:21

Obuni - House of Creativity:

Det kan også være at de har fundet kilden til problemet og fjernet det fra den aktuelle server, men igen... når det er periodisk er det jo rent gætværk.

Det er jeg 99.9% sikker på de ikke har og ikke gør. Derfor skal siden flyttes til en anden server :-)

Fra Hjørring
Tilmeldt 11. Feb 06
Skrevet kl. 13:00

Rene G:

Obuni - House of Creativity:

Det er jeg 99.9% sikker på de ikke har og ikke gør. Derfor skal siden flyttes til en anden server :-)

Jeg må måske tage mine ord i mig igen.

Min host siger at fejlen er fundet. Det skyldtes nogle andre sites, som nu er flyttet til en anden server. Og mine hjemmesider har kørt perfekt siden i sidste uge, men det kan jo være tilfældigt, så jeg fortsætter overvågningen af dem via www.pingdom.com

Men salget har været forrygende i den seneste uge, så deres lange svartider har sandsynligvis kostet mig ngole ordrer Embarrassed

Fra Hjørring
Tilmeldt 11. Feb 06
Skrevet kl. 10:01

Så gik siden ned igen. Og jeg kan se at der er folk der har varer i indkøbskurven som er blevet afbrudt i deres køb. Det er godt nok lidt frustrerende.

Side 3 ud af 3 (26 indlæg)