Hej Rene, Jeg har lige siddet og klikket hurtigt rundt for at se om jeg kunne belaste siden. Den loader fint og hurtigt her, så forhåbentligt har det hjulpet med at flytte den til en anden server. Nu kender jeg ikke det firma du er hostet hos, men jeg ved at med mindre du har en dedikeret server, kan du komme ud for at der pludselig kommer en "ny-tilflytter" som har en hjemmeside der enten er så dårligt lavet, eller så voldsomt besøgt, at den lægger serveren ned for de andre sider der ligger på den. Jeg har i hvert fald været ud for det et par af de steder jeg har ligget. Held og lykke med det. Med venlig hilsen Tommy |
Hej Tommy.
Jeg tror faktisk ikke de har flyttet den endnu. Og det er dét der er det foruroligende... for den virker jo fint nok en gang imellem.. med tryk på 'en gang imellem'
Jeg regner med at siden bliver flyttet en af dagene. Ikke fordi den skal være hurtigere end den er nu, men for at undgå at den pludselig i en kortere eller længere periode bliver ekstremt langsom, eller som igår, hvor den slet ikke svarede.