Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Virker StylingShop.dk?

Side 2 ud af 3 (26 indlæg)
Tilmeldt 24. Jun 07
Indlæg ialt: 14996
Fra  Cosmos Co Customfit.eu Skrevet kl. 15:10
Hvor mange stjerner giver du? :

Rene G:

Så skal man dælme være en ihærdig kunde, hvis sådan et besøg skal konvertere Sad ØV!!

Enig men ventede os kun, så du kunne få så præcist et svar som muligt... Normalt ville jeg være smuttet efter 20 sec...

Billige designer Solbriller hos Customfit.eu

Tom Ford Solbriller -- Lacoste -- Carrera - Oakley - Chloe mm. Alt er på lager! Leveringstid 1-3 dage til DK.

Naturprodukter fra Cosmos Co. Argan olie - Kaktus olie - Grønt ler mm.

Link til Amino ekspertbloggen, hvor jeg skriver om lidt af hvert...

Fra Hjørring
Tilmeldt 11. Feb 06
Indlæg ialt: 712
Skrevet kl. 15:10
Hvor mange stjerner giver du? :

sdk:

Samme resultat - hvad er din webshop udviklet i?

Det er en jeg selv har lavet i tidernes morgen (ASP)

Jeg bruger ikke PHP.

Jeg har intet imod at flytte, men jeg er  i tvivl om hvor det så er bedre og hvor meget konfigurations-arbejde jeg vil få med en evt. flytning.

StylingShop.dk - design dit eget postkasseskilt 

Fra Hjørring
Tilmeldt 11. Feb 06
Indlæg ialt: 712
Skrevet kl. 15:11
Hvor mange stjerner giver du? :

Nu virker den vist igen, men det er jo ikke godt nok... En afvist kunde kommer jo sjældent igen ...

StylingShop.dk - design dit eget postkasseskilt 

Tilmeldt 30. Oct 08
Indlæg ialt: 1023
Fra  Juul-s media Skrevet kl. 15:12
Hvor mange stjerner giver du? :

Har lige været inde og kigge, ca. 2 sec for visning.

Mvh
Juul

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 15:12
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg er ret sikker på, at det har noget at gøre med din connection til din database.

Har du bedt dit hosting firma om at genstarte IIS'en eller hvad de nu hoster på?

Fra Odense
Tilmeldt 2. Aug 08
Indlæg ialt: 2966
Skrevet kl. 15:13
Hvor mange stjerner giver du? :

Den virker fint ved mig nu, men jeg er ked af at den har været nede.. Har du overvejet at finde en bedre host?

Fra Hjørring
Tilmeldt 11. Feb 06
Indlæg ialt: 712
Skrevet kl. 15:14
Hvor mange stjerner giver du? :

sdk:

Jeg er ret sikker på, at det har noget at gøre med din connection til din database.

Har du bedt dit hosting firma om at genstarte IIS'en eller hvad de nu hoster på?

De hoster på en IIS, ja... jeg blander mig ikke i deres arbejde, jeg har bare ringet og sagt de skal finde en løsning på problemet. Det ser ud til at virke nu, men det er jo ikke nok. Det skal forhindres at det sker igen. Deres servere har sandsynligvis kostet mig en del 1.000 kr. i denne måned...

StylingShop.dk - design dit eget postkasseskilt 

Fra Hjørring
Tilmeldt 11. Feb 06
Indlæg ialt: 712
Skrevet kl. 15:15
Hvor mange stjerner giver du? :

Bautik:

Den virker fint ved mig nu, men jeg er ked af at den har været nede.. Har du overvejet at finde en bedre host?

Ja det har jeg bestemt.... for nedetid koster penge... men man håber jo på at de istedet får styr på det, så man kan blive hvor man er. Det er trods alt det letteste. jo.

StylingShop.dk - design dit eget postkasseskilt 

Fra Birkerød
Tilmeldt 13. Sep 09
Indlæg ialt: 64
Fra  Preadly ApS Skrevet kl. 15:19
Hvor mange stjerner giver du? :

Rene G:

Bautik:
...

Ja det har jeg bestemt.... for nedetid koster penge... men man håber jo på at de istedet får styr på det, så man kan blive hvor man er. Det er trods alt det letteste. jo.

Det er vel rigtigt nok det nemmest, men hvad er bedst?
Hvad er dyrest? og hvad er bedst for kunden?..

Tænk det lidt igennem, det kan være du skal betale noget opstarts halløj hos en host nu.. MEN tilgængæld så så for dine kunder en bedre oplevelse ;) En køber nok ;)

Stolt Co-Founder af Preadly.
Fra Hjørring
Tilmeldt 11. Feb 06
Indlæg ialt: 712
Skrevet kl. 09:12
Hvor mange stjerner giver du? :

Min host har sagt at de flytter min hjemmeside til en anden server. Og det skal de have lov til at forsøge inden jeg flytter. En flytning er jo heller ikke helt uden problemer.

StylingShop.dk - design dit eget postkasseskilt 

Side 2 ud af 3 (26 indlæg)