Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Straffeattester i Rusland

Side 1 ud af 1 (9 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 4. Oct 05
Indlæg ialt: 442
Skrevet kl. 13:42
Hvor mange stjerner giver du? :
Er der mon nogle herinde der ved hvor og hvordan man kontrollerer folks straffeattester i Rusland?

Findes der er nationalt organ som vi har det i Danmark (Politiet)? Eller er man tvunget til at bruge et af de bureauer der vil have kassen for det? Hvis det er den eneste mulighed vil jeg meget gerne høre om der er nogle der kan anbefale et firma.

Tilmeldt 17. Aug 05
Indlæg ialt: 577
Skrevet kl. 01:00
Hvor mange stjerner giver du? :
Dato: 14-09-2006 13:41:49 Forfatter:Helmer Er der mon nogle herinde der ved hvor og hvordan man kontrollerer folks straffeattester i Rusland?
Findes der er nationalt organ som vi har det i Danmark (Politiet)? Eller er man tvunget til at bruge et af de bureauer der vil have kassen for det? Hvis det er den eneste mulighed vil jeg meget gerne høre om der er nogle der kan anbefale et firma.


Kære Helmer,

 

Kan man ikke se på dem om de har været i Sibirien? Nå spøg til side!

En af vore kontakter Åge Kramp har været udstationeret som advokat i flere år i Rusland, han har startet sin egen advokatforretning Newlaw i København for nogle år siden, tel: 3311 4210, jeg mener han har et ret godt kendskab til Rusland samtidigt med at han ikke er alt for dyr. Du må gerne henvise til mig.

 

Med venlig hilsen

Lars C


Tilmeldt 4. Oct 05
Indlæg ialt: 442
Skrevet kl. 09:25
Hvor mange stjerner giver du? :
Nu kommer jeg aldrig til at se dem da de ansættes af en af mine folk der sidder geografisk et helt andet sted end jeg ;)

Jeg vil prøve at give ham et kald, tak!

Tilmeldt 17. Aug 05
Indlæg ialt: 577
Skrevet kl. 11:57
Hvor mange stjerner giver du? :
Dato: 15-09-2006 09:24:37 Forfatter: Helmer Nu kommer jeg aldrig til at se dem da de ansættes af en af mine folk der sidder geografisk et helt andet sted end jeg ;)

Jeg vil prøve at give ham et kald, tak!


Kære Helmer,

 

Jeg har fået lov til at videregive hans direkte mobil 2484 9412, men gør mig en tjeneste, prøv at være meget præcis - han er en travl mand. NB Husk at henvise til mig. Så er hans OBS på at det skal være billigt med det samme.

 

Med venlig hilsen

Lars C


Tilmeldt 4. Oct 05
Indlæg ialt: 442
Skrevet kl. 12:03
Hvor mange stjerner giver du? :
Mange tak for det, jeg har noteret alle oplysningerne - måske du lige skal fjerne mobil nummeret igen inden det er for sent, så står det her jo til evig tid :)

Jeg kontakter ham ikke idag, min kollega der arbejder med mig om at starte i Rusland, har ingen internet før på mandag - så jeg regner med at vi taler om det mandag og kontakter ham enten mandag eller onsdag.

Tilmeldt 17. Aug 05
Indlæg ialt: 577
Skrevet kl. 13:56
Hvor mange stjerner giver du? :
Dato: 15-09-2006 12:02:57 Forfatter: Helmer Mange tak for det, jeg har noteret alle oplysningerne - måske du lige skal fjerne mobil nummeret igen inden det er for sent, så står det her jo til evig tid :)
Jeg kontakter ham ikke idag, min kollega der arbejder med mig om at starte i Rusland, har ingen internet før på mandag - så jeg regner med at vi taler om det mandag og kontakter ham enten mandag eller onsdag.


 

Kære Helmer,

 

I forbindelse med mobilnummeret er der også angivet hvordan man skal begå sig, det burde afholde læserne fra at være alt for "besværlige" og Åge Kramp synes at iværksættere er interessante, sålænge han kan hjælpe dem, f.eks. med viden omkring russiske juridiske forhold. Man kan jo også postulerer at hans advokatvirksomhed Newlaw kan drage benefit af promoveringen via amino.dk

 

Med venlig hilsen

Lars C


Tilmeldt 5. May 05
Indlæg ialt: 35
Skrevet kl. 00:16
Hvor mange stjerner giver du? :
Hej.

Du kan gøre den anden vej, og bede personen om at få bekræftigelse fra politiet om, at han/hun ikke er tidligere straffet.

Bekræftigelsen ser sådan ud:



Translated from Rus to Eng
Series ......
Attn: .....name, addr (того,кого проверяли)....
MINISTRY OF THE INTERIOR OF RUSSIA
Main Adinistration of the Interior of the city of Moscow
38, Petrovka, ......tel, fax...
Date, Ref Number

CLEARANCE

We hereby verify that no record of convictions on ...Name, Date & Place of born..., has been found in the files of the Territorial Data Processing Center, Main Administration of the Interior, Moscow, Main Data Processing Center, Ministry of the Interior of the Russian Federation, Data Processing Center, Main Adinistration of the Interior of the Moscow Region, and Data Processing Center, Department of the Interior of the ..where was born... Region.

Chief of the Territorial Data Processing Center
Signature ...Name...
Executed by: ...Name... ...tel...
Seal: Ministry of the Interior of the Russian Federation.
Main Administration of the Interior, Moscow


og på russisk:


МИНИСТЕРСТВО ВНУТРЕННИХ ДЕЛ РОССИЙСКОЙ ФЕДЕРАЦИИ


(МВД России)


Главный информационный центр
117418, Москва, ул.Новочеремушкинская, 67


01.01.2001г.
№ 11/22/33 - 12345p


СЕРИЯ А № 012345


Гр. Бунше И.В. адрес: г.Москва, Ясный проезд, д.1, к.2., кв.3


Главный информационный центр МВД России сведениями об осуждении Буншы Ивана Василича, 27.07.1970 года рождения, урож. г.Москвы, не располагает.


Зам.начальника Ф. И. О. (гербовая печать)



Tilmeldt 4. Oct 05
Indlæg ialt: 442
Skrevet kl. 09:08
Hvor mange stjerner giver du? :
Hej Katja,

Mange tak for det! Det der er jo helt konkret og noget jeg kan tage videre til min kollega :)

Tilmeldt 5. May 05
Indlæg ialt: 35
Skrevet kl. 16:40
Hvor mange stjerner giver du? :
Det var så lidt :-)
Side 1 ud af 1 (9 indlæg)