Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Kom for pokker til tiden!!

Side 1 ud af 3 (22 indlæg)
Fra Allerød
Tilmeldt 28. Mar 05
Indlæg ialt: 3352
Fra  MediaMouse ApS - Trykkeri Skrevet kl. 12:13
Hvor mange stjerner giver du? :
  Hold op hvor er jeg dog efterhånden træt af folk som ikke kan finde ud af at komme på det tidspunkt man har aftalt.

TDC fik ødelagt min forbindelse derhjemme. Jeg fik at vide at der ville komme en teknikker imellem 8 og 15 og måle på kablerne.
Jeg fortalte at jeg altså ikke havde tænkt mig at sidde derhjemme og vente hele dagen, og bad derfor om teknikeren ringede en halv time før han var der så jeg kunne nå hjem. Kl. 15 havde jeg intet hørt. Kl. 15:30 ringede han og sagde at nu ville han være der om en halv time... Klokken var næsten 17 før han dukkede op.

Og nu - grundlaget for dette indlæg: Jeg har igennem de sidste par uger løbende blevet ringet af en sælger som meget gerne ville have et møde med mig. Jeg mødte ham til et seminar og han er faktisk en af mine gamle klassekammerater, som nu sidder som salgschef i en virksomhed som sælger udstyr til vores branche. Efter at han har ringet nogle gange lod jeg mig overtale til at han måtte komme forbi til et møde i dag kl. 11. (man er vel gamle klassekammerater...). En af deres assistenter ringede til mig i starten af ugen og bekræftede at vi havde møde i dag. Nu er klokken så lidt over 12 og jeg har endnu ikke set skyggen af ham.... Så klassekammerat eller ej - der brændte han den chance af.

Så husk det: Overhold dine aftaler og kom til tiden. Hvis du bliver mere end 5 minutter forsinket, så ring dog for pokker og sig det!

Tilmeldt 25. Jul 06
Indlæg ialt: 1187
Skrevet kl. 12:24
Hej Jesper,

Jeg kender det selv alt for godt - I sidste uge skulle jeg have lavet min PC af Dell, da bundkortet var defekt, jeg ringede til deres support kl 12, for at høre om hvornår de regnede med at være her, så ringede deres tekniker til mig kl 12.45 og sagde at han ville være der om et kvarter... Da klokken var 13.45 havde han stadig ikke været der, og jeg skulle jo gerne have min PC med mig hjem i weekenden (Det var i fredags)

Så bliver man altså en anelse knotten, da en weekend uden PC er katastrofalt. Jeg fik dog fat i ham, og så kom han hjem på min privatadresse og lavede min PC...

Fra Risskov
Tilmeldt 24. Jul 06
Indlæg ialt: 135
Skrevet kl. 12:28
Tja...

Jeg sidder NETOP nu i skrivende stund og venter på en aftale, som pt. nu er kommet en halv time for sent...

Stefan Avivson

Fra Allerød
Tilmeldt 28. Mar 05
Fra  MediaMouse ApS - Trykkeri Skrevet kl. 12:39
  Det kan godt være at nogen vil mene jeg er en anelse hård på det område, men der er jeg iskold over for.
Hvis man som sælger ringer fra en leverandør vi ikke har inde og laver en aftale med en af os omkring et møde, hvorefter man så ikke dukker op, så er man altså smidt på porten som leverandør - inden man overhovedet er nået inden for.

Som de fleste herind ved, så er kvalitet og fleksibilitet alfa/omega i MediaMouse. Vi er logisk nok meget afhængige af at vores leverandører - uanset om det er papir, tonere, udstyr, klips, folie eller andet - også følger med på det område og kan trylle når det virkelig brænder på.
Når man så, som potentiel ny leverandør, allerede fra dag 0. beviser at man ikke kan finde ud af at overholde en simpel aftale, så har man virkelig et problem hvis man godt vil lege i samme sandkasse som os.

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 12:43
Hej Jesper!

Det har du da fuldstændig ret i.

Personligt hader jeg at komme for sent til et møde.

Skulle det ske, ringer jeg altid, og meddeler, at jeg af den og den grund desværre er

blevet forsinket.

Hilsen

Peter

Tilmeldt 17. Aug 05
Indlæg ialt: 577
Skrevet kl. 12:58
Kære Aminoer,

Mon ikke problemet til dels skyldes den "sætten sig i centrum" der efterhånden ses overalt - også på amino. Man taler/skriver grimt og kommer som det passer en selv, fordi "jeg" er uundværlig og de andre må bare rette ind efter mig?

Bare mine 5 cent.

Med venlig hilsen

Lars C

Fra Allerød
Tilmeldt 28. Mar 05
Fra  MediaMouse ApS - Trykkeri Skrevet kl. 13:04
  Lars, det har du nok ret i. Det er dog bare farligt at have den holdning, hvis man forsøger at drive professionel virksomhed og holde fast i sine kunder.

Men kombinationen af holdningen "Jeg vil godt have Jer som kunde" og "Jeg kommer når det passer mig" hænger ihvertfald slet ikke sammen.
Det er os i denne sammenhæng som gør dem en tjeneste ved at sige ja til et møde - ikke omvendt.

Fra Aabenraa
Tilmeldt 9. Jan 06
Indlæg ialt: 589
Fra  ABAKOMP ApS Skrevet kl. 13:22
Jeg er fuldstændig enig.. jeg hader at komme for sent, og jeg hader når folk ikke overholder aftaler og ikke kommer tid tiden.
Jeg syntes det har i allerhøjeste grad noget at gøre med at "respektere hindandens tid"
Hvis du kommer for sent og jeg i værste fald triller tommelfingre indtil du kommer har du ikke respekt for at min tid er lige så vigtigt som din. Og hvis du ikke et gang tager de 5 minutter at ringe til mig så har du som leverandør "for mange kunder" til at give en fornuftig service.. og om jeg vil have sådan en som leverandør? hmm.. tror jeg ikke.

MEN nu kommer det store spørgsmål.. hvis vi allesammen er enig.. hvem faen er så det der kommer for sent
hilsen

Fra Risskov
Tilmeldt 24. Jul 06
Indlæg ialt: 135
Skrevet kl. 13:46
Det er vist en generel forståelse for, at man hader at folk og man selv kommer for sent...

Man burde vel egentlig booke sine møder et kvarter før, for så at sikre at de er der til tiden (et kvarter efter)!?!?

Stefan Avivson

Fra Horsens
Tilmeldt 17. May 06
Indlæg ialt: 499
Fra  Campaya Skrevet kl. 13:47
Men som håndværker så kan man tilsyneladende tillade sig alt. Et par af mine venner skulle have skiftet deres tagrender fra indvendige til udvendige.
Så de ringede efter en tømrer der skulle komme og give et bud "engang i næste uge". Han dukkede ikke op og de fik ikke lige fat på en anden.
Et halvt år efter står denne tømrer så pludselig ude i deres have og er ved at kigge på deres tagrender. Mine venner bliver en anelse forundret og skal da lige vide hvad han laver - og som om de lige havde snakket i sidste uge så siger han at det var noget med de tagrender der skulle skiftes.

Det er da topmålet af at komme sent, men han fik opgaven alligevel

/Claus

https://www.campaya.dk - ferieboliger og sommerhuse i hele verden

Side 1 ud af 3 (22 indlæg)