Hej til alle. Øv Øv jeg troet at de hade fået problemet løst fra sidst, man nå jo at få fuldskæg inden man har fået læst en tråd igennem |
Jeg når desværre også at blive barberet et par gange enden siden kommer frem :-(
Jeg når desværre også at blive barberet et par gange enden siden kommer frem :-( |
Trådene er ik langsomme her, men hvis man svare, kan der godt gå 20-30 sek før svaret bliver synlig i tråden... |
Hej Nej du er ikke den eneste der oplever Amino er lidt sløv i elastikken |
den failer hele tiden hos mig jeg hader det. ligesom at se en film der hakker argggggggggggg jeg har slet ikke tålmodighed til det |
rudefix mobil bilrude skifte -nemt og billigt- vi skifter bilruder, reparerer stenslag og nanobehandler hos dig
synes desværre det tager lang tid og loade trådende og nogen gange får jeg også bare fejlside frem.. så lidt træls og bruge siden pt |
Hej. Det lyder godt så er det ikke bare min computer, det har været et stort problem før og er blevet det igen, det gør da at jeg bruger meget minder tid her inde, for man gidder ikke at side at vænte hele tiden, Der er så mange gode og kloge computer folk her på Amino så de må da hjælpe dem lidt |
har været meget glad for siden, men gider ikke rigtig så tit mere... der skal ske fremgang !!!! |
Ja jeg ved ikke hvorfor de ikke kan klare problemet, det kan alle andre debat hjemmesider jeg har mødt ellers. Og hvis de godt vil have at man betaler og bliver + medlem så må de jo også vise at de har styr på det, for det er sket mange gange, jeg bliver ikke + medlem før alt her inde bare virker. |
Hvad siger Amino Crew? |