Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Er det kun min computer

Side 1 ud af 4 (34 indlæg)
Tilmeldt 10. May 09
Indlæg ialt: 1058
Fra  Ronnie Skrevet kl. 22:41
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej til alle.

Er det kun min computer eller sover Amino også hos Jer ?? i de sidste par dage er Amino næsten gået helt istå hos mig.

Øv Øv jeg troet at de hade fået problemet løst fra sidst, man nå jo at få fuldskæg inden man har fået læst en tråd igennem Stick out tongue

Venlig hilsen.

Ronnie 

Tilmeldt 10. Nov 09
Indlæg ialt: 0
Skrevet kl. 22:44
Gennemsnit 4,0 stjerner givet af 1 person

Jeg når desværre også at blive barberet et par gange enden siden kommer frem :-(

Tilmeldt 24. Jun 07
Indlæg ialt: 15069
Fra  Cosmos Co Customfit.eu Skrevet kl. 22:44

Trådene er ik langsomme her, men hvis man svare, kan der godt gå 20-30 sek før svaret bliver synlig i tråden...

Fra Herlufmagle
Tilmeldt 19. May 09
Indlæg ialt: 111
Fra  Focus2web Skrevet kl. 22:46
Gennemsnit 4,0 stjerner givet af 1 person

Hej

Nej du er ikke den eneste der oplever Amino er lidt sløv i elastikken Wink

Fra brøndby strand
Tilmeldt 2. Oct 08
Indlæg ialt: 893
Fra  Bilrude fix - mobil udskiftning af forruder, sideruder, bagruder. Skrevet kl. 22:47
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

den failer hele tiden hos mig jeg hader det. ligesom at se en film der hakker argggggggggggg jeg har slet ikke tålmodighed til det

rudefix mobil bilrude skifte -nemt og billigt- vi skifter bilruder, reparerer stenslag og nanobehandler hos dig

Tilmeldt 10. Nov 09
Skrevet kl. 22:48

synes desværre det tager lang tid og loade trådende og nogen gange får jeg også bare fejlside frem..

så lidt træls og bruge siden pt

Tilmeldt 10. May 09
Fra  Ronnie Skrevet kl. 22:49

Hej.

Det lyder godt så er det ikke bare min computer, det har været et stort problem før og er blevet det igen, det gør da at jeg bruger meget minder tid her inde, for man gidder ikke at side at vænte hele tiden,

Der er så mange gode og kloge computer folk her på Amino så de må da hjælpe dem lidt Big Smile så Amino kan blive normal og prof. igen,

Venlig hilsen.

Ronnie 

Tilmeldt 10. Nov 09
Skrevet kl. 22:50

har været meget glad for siden, men gider ikke rigtig så tit mere... der skal ske fremgang !!!!

Tilmeldt 10. May 09
Fra  Ronnie Skrevet kl. 22:55

Ja jeg ved ikke hvorfor de ikke kan klare problemet, det kan alle andre debat hjemmesider jeg har mødt ellers.

Og hvis de godt vil have at man betaler og bliver + medlem så må de jo også vise at de har styr på det, for det er sket mange gange, jeg bliver ikke + medlem før alt her inde bare virker.

Venlig hilsen.

Ronnie 

Fra Herning
Tilmeldt 21. Aug 09
Indlæg ialt: 842
Fra  Thissocks.dk Webbureauet Far & Søn Skrevet kl. 22:57

Hvad siger Amino Crew?

Side 1 ud af 4 (34 indlæg)