Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Dandomain webshop implementerings guide?

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)
  • 1
Fra København K
Tilmeldt 30. Nov 07
Indlæg ialt: 199
Fra  Sportmonda Skrevet kl. 19:09
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej med jer.

Jeg står i den situation at jeg har en kunde, der gerne vil have et design implementeret i en dandomain webshop løsning, men inden han vælger denne, kunne jeg godt tænke mig at vide hvor kompliceret det er / tidskrævende det er, så jeg kan give ham en pris.

Derfor ville jeg høre om nogen kender en guide et sted på nettet, hvor man kan læse lidt om det? Synes ikke rigtig en google-søgning gav mig svaret.

Hav en fantastisk dag!

mvh

Peter

Sportmonda.dk - Holdsæt med tryk til fodbold og andre holdssportsgrene

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 09:21

Hej Peter

Det findes ikke en guide til implemnetering af designet ud over det som DanDomain har beskrevet i "hjælp". Det skyldes nok at design kan sættes op på mange forskellige måder i DanDomain, og kender systemet godt nok, er der ikke nogle begrænsninger.

Den absolut billigste måde er at holde til justeringer at de eksisterende skins, altså download det enkelte skins design, ændre på grafikken og så upload den igen. Alternativt er det lidt den hårde vej med at lave et design og så eksperimenter med implemneteringen i DanDomain til deseignet sidder lige i skabet. En 3. mulighed er også at indhente et tilbud hos DanDomains DesignPartnere på selve implementeringen.

Håber det var lidt info, der kunne hjælpe dig videre.

Fra Hillerød
Tilmeldt 22. Mar 06
Indlæg ialt: 1711
Fra  Cygnet Skrevet kl. 09:40

Hej Peter,

Tillykke med kunden - læringskurven med at implementerer design i DanDomain er lidt hård. Det er til, men kan kræve både blod, sved og tåre de første gange.

Der findes ikke rigtig nogen guide til det, men DanDomain hjælpe guide er ret fornuftig skruet sammen. Men med basis forståelse for CSS og Javascript kan man komme rigtig langt.

Alternativt kan du som Henning foreslå tage at i en Design Partner til implementeringen. Et simpelt design er relativt hurtigt at implementerer for os der har gjort den øvelse snart 100 gange.

Kristian Deiborg

ROI-hunter for Bodylab

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)