mystisk , men godt det da virker ved en enkelt ! :)
det er blevet ændret idag så ved ikke om det kan tage noget tid osv.. |
hej, nu er det den blå ny side der kommer op :-)
mystisk , men godt det da virker ved en enkelt ! :)
det er blevet ændret idag så ved ikke om det kan tage noget tid osv.. |
hej, nu er det den blå ny side der kommer op :-) |
Watches inspired by fighter jets
super mystisk :) men lad mig høre din mening ... |
Jeg ser den nye :) Så jeg tror du har helt ret i din antagelse.
1. Dejlig frisk og glad hjemmeside at komme ind på, den passer godt til det humør man som regel er i når man leder efter ballonner 2. Forsiden synes jeg der kan gøres meget mere ud af, der står noget tekst i toppen som hopper rundt der kunne gøres langt mere for at tiltrække kunden her. 3. Det irriterer mig jeg ikke kan komme tilbage til forsiden ved at klikke på jeres logo. 4. Jeg bliver forvirret over at indkøbskurven er flere forskellige steder, og de par steder den er, er den forholdsvis usynlig. 5. de grå knapper med opdater, slet, køb mere er meget svære at læse på min skærm. 6. Glemt password og opretbruger er ligeledes uhyggelige svære at læse på min skærm(bærbar) 7. Feltet bemærkning til ordre er usynlig, jeg skal gætte/vide der er et felt at skrive i. 8. Fejlbeskrivelsen "husk at godkende handelsbetingelser" er alt for usynlig Det var en masse småting - gennerelt for hele sitet - Mere knald på kontrast farverne, det kan godt være de små nuancer ser godt ud på netop din skærm, men hvad med folk der har en dårlig skærm eller ser dårligt. |