Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Bank til mindre I/S?

Side 1 ud af 1 (8 indlæg)
  • 1
Fra Esbjerg
Tilmeldt 30. Nov 06
Indlæg ialt: 157
Skrevet kl. 16:13
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej

Så fik vi endeligt startet og registreret vores I/S.

Vi søger derfor nu en bank, som er velegnet til en lille virksomhed (to medarbejdere). Vi søger ingen lån, eller kredit, men blot en række konti tilknyttet virksomheden. Kapitalen i virksomheden af en meget ubetydelige størrelse.

Hvilken bank vil i anbefale, til sådan to unge iværksættere?

På forhånd tak!

Skal du kvitter smøgerne? Danmarks billigste e-cigaret får du hos eQuit.dk

Fra Kalundborg
Tilmeldt 13. May 08
Indlæg ialt: 908
Skrevet kl. 16:16

Hej

Hvis I hverken skal bruge kredit eller skal have større beløb stående, så afhænger det vel bare af hvor i kan få bedst rente og færrest gebyrer.

Jeg har altid brugt nykredit privat og har egentligt et godt indtryk af dem. Til firmaet bruger vi af andre grunde sparekassen sjælland.

men Nykredit synes jeg egentlig er rimelige med gebyrerne og renterne..

Reklameshoppen.dk nu med et super tilbud på Flyers til nystartede

Fra Esbjerg
Tilmeldt 30. Nov 06
Indlæg ialt: 157
Skrevet kl. 16:44

Vi befinder os i Vestjylland, alle større banker er placeret i omegnen: Danske, Jyske, Sydbank, Nordea, Spar Nord og diverse sparekasser.

Skal du kvitter smøgerne? Danmarks billigste e-cigaret får du hos eQuit.dk

Fra Kalundborg
Tilmeldt 13. May 08
Indlæg ialt: 908
Skrevet kl. 21:17

Hej

Jeg ville kikke på de forskellige bankers hjemmesider og se diverse gebyrer og rentesatser og så udvælge 3 som I går ned og snakker med.

Min erfaring er at nogle banker er lidt tidskrævende at have med at gøre, da deres procedurer er lidt omstændige og andre er nemmere, men lige så vigtigt er det hvilken rådgiver man får. Kan I få en "rigtig" erhvervsrådgiver er det ofte at foretrække....

Der kan også være en fordel i at bruge den samme bank privat og til erhverv, da bankerne dermed har indblik i privatøkonomien og ikke helt tiden skal have bevis på hvordan den anden del ser ud.  Hvis I ikke skal bruge kredit i firmaet, så er det dog ikke så vigtigt.

Reklameshoppen.dk nu med et super tilbud på Flyers til nystartede

Fra brøndby strand
Tilmeldt 2. Oct 08
Indlæg ialt: 893
Fra  Bilrude fix - mobil udskiftning af forruder, sideruder, bagruder. Skrevet kl. 22:23

jeg stod i samme situation som dig. de fleste på amino (i de tråde jeg fandt frem til ang erhvervs konto) anbefalde jydskebank. jeg skrev til jydske og det ville på daværende tidspunkt ikke have os men de ønskede at vi skulle kontakte dem når virksomheden nu var igang. vi kontaktede amagerbanken og de gav grøntlys mod at vi flyttede vores min og min partners privat konti over til dem og det gjorde vi og vupti nu kører det hehe.

rudefix mobil bilrude skifte -nemt og billigt- vi skifter bilruder, reparerer stenslag og nanobehandler hos dig

Tilmeldt 10. May 09
Indlæg ialt: 1058
Fra  Ronnie Skrevet kl. 22:35

Hej.

Jeg har lige skiftet til Nykredit og de forlanger ikke at du skal flytte alt dit private med over til dem, Og jeg valgte Nykredit for jeg syntes at det er den bedste bank nå man godt vel styre det hele selv.

www.ballonbutikken.dk

Venlig hilsen.

Ronnie 

Fra Farum
Tilmeldt 19. Jan 06
Indlæg ialt: 5951
Skrevet kl. 23:24

Jeg ville ikke turde binde an med Amagerbanken sådan som forholdene er i dag Big Smile

Skattekonsulenterne.dk Rådgivning til revisorer og advokater   Bent Zimmermann

Side 1 ud af 1 (8 indlæg)