Produktet eller tankegangen? Jeg er netop udkommet med en E-bog jeg mener er særdeles relevant for iværksættere. Bogen hedder "Fra Drøm til Virkelighed" og omhandler tankens kraft og Loven om tiltrækning. Min påstand er at med den rette tankegang kan alt blive en succes og med den forkerte tankegang kan selv den største guldgrube være værdiløs. Bogen beskriver teorierne bag tankens kraft og er en vejledning med øvelser og teknikker som udvikler og styrker de evner vi alle har til at tiltrække det vi ønsker os allermest. Hvad er din mening? Er iværksætterens stærkeste våben, tanken eller produktet? Har du erfaring med tankens indflydelse, som iværksætter? Tror du på at man kan bruge Loven om tiltrækning, som iværksætter? Det er forlaget Myll, som mange herinde kender, der har udgivet E-bogen, her er mere information om indholdet: http://myll.dk/ebog/fra-droem-til-virkelighed-399.htm God dag til alle René |
Hmm....
Den beskrivelse fortæller ikke meget om indholdet (har læst beskrivelsen i dit link) - Er det lidt Athony Robbins agtigt eller? En lidt for hemmelig beskrivelse, som lige præcis ikke er nok til at man (læs: jeg) bliver interesseret.
PS. Men derfor kan den jo godt være god og brugbar ;o)
Jack