Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hvad er hemmeligheden bag succes?

Side 1 ud af 3 (29 indlæg)
Fra Nordsjælland
Tilmeldt 19. Oct 08
Indlæg ialt: 64
Skrevet kl. 15:55
Hvor mange stjerner giver du? :

Produktet eller tankegangen?

Jeg er netop udkommet med en E-bog jeg mener er særdeles relevant for iværksættere.

Bogen hedder "Fra Drøm til Virkelighed" og omhandler tankens kraft og Loven om tiltrækning.

Min påstand er at med den rette tankegang kan alt blive en succes og med den forkerte tankegang kan selv den største guldgrube være værdiløs.

Bogen beskriver teorierne bag tankens kraft og er en vejledning med øvelser og teknikker som udvikler og styrker de evner vi alle har til at tiltrække det vi ønsker os allermest.

Hvad er din mening? Er iværksætterens stærkeste våben, tanken eller produktet?

Har du erfaring med tankens indflydelse, som iværksætter? Tror du på at man kan bruge Loven om tiltrækning, som iværksætter?

Det er forlaget Myll, som mange herinde kender, der har udgivet E-bogen, her er mere information om indholdet:

http://myll.dk/ebog/fra-droem-til-virkelighed-399.htm

http://drom.myll.dk/

God dag til alle Smile

René

Fra Frederiksberg
Tilmeldt 7. Jun 07
Indlæg ialt: 1947
Skrevet kl. 16:36

Hmm....Big Smile

Den beskrivelse fortæller ikke meget om indholdet (har læst beskrivelsen i dit link) - Er det lidt Athony Robbins agtigt eller? En lidt for hemmelig beskrivelse, som lige præcis ikke er nok til at man (læs: jeg) bliver interesseret.

PS. Men derfor kan den jo godt være god og brugbar ;o)

Jack

Nu kan det snart være nok..... ;o)

Fra København K
Tilmeldt 2. Apr 08
Indlæg ialt: 3639
Fra  jimihove.dk ApS Skrevet kl. 16:47

Nej det ikke Tony Robbins agtigt. Selvfølgelig skal man visualisere sine mål. Det gør alle der har et mål allerede i forvejen. Så der ingen ny viden der. Faktisk er det en fælde at falde i, for folk der ikke tør noget ved det :" Jamen så lad os tænke det frem ", tænker de.

Det er fra The Secret og er hamrende farligt specielt for folk med tendens til vrangforestillinger i forvejen.

Fokuser på dit mål og så arbejd. Ligesom man altid har gjort. Du kan ikke trylle det frem

SEO fra 1000,- kr, og Google Ads fra 500,-  per måned. DK's billigste hjemmesider? Se mere på jimihove.dk 15+ års erfaring.

Fra Nordsjælland
Tilmeldt 19. Oct 08
Skrevet kl. 16:49

Hej Jack

Tak for din feedback som bestemt er brugbar.

Det er lidt Anthony Robbinsagtig, for nu at bruge din beskrivelse. Jeg skal måske skrivelidt mere konkret på infosiden, men der er den mulighed at få tilsendt forordet til bogen, som  fortæller meget mere om indholdet og hvad du kan forvente. Der er en kontaktformular på siden til det samme.

René

Fra Frederiksberg
Tilmeldt 7. Jun 07
Skrevet kl. 16:55

René....

Det gider man (læs: jeg) ikke, blot for at finde ud af, hvad bogen handler om.......er det ikke dig der vil sælge den til mig? Wink Hvis du var Robbins, kunne du måske slippe afsted med det......meeeen, det er du ikke og jeg ved jo ikke engang hvem du er eller hvad din baggrund er, for at skrive den.

Hvis du skal kunne sælge den til mig, så skal der mere info på bordet først................uden forhindringer ;o)

Held og lykke med dit bogprojekt.

Jack

Fra Nordsjælland
Tilmeldt 19. Oct 08
Skrevet kl. 18:04

Ja, visualisering er en del af det, men kan ikke stå alene.

Processen jeg beskriver i bogen indeholder i høj grad handlinger, som jeg er enig i kræves. De er også en del af det.

Læs lidt om emnet, du har jo indblik i hvad det handler om, og så kan du komme din frygt til livs.

Jeg har opdateret uddrag fra bogen, og håber på feedback på tilføjelserne:

http://drom.myll.dk/uddrag-fra-bogen/

René

Fra Nordsjælland
Tilmeldt 19. Oct 08
Skrevet kl. 18:09

Hej Jack

Det har ikke været min hensigt at virke mystisk om indholdet, så jeg er glad for din feedback, men det var mit indtryk at teksten var informativ. Jeg har nu udvidet infosiden med uddrag og håber det kaster mere lys over indholdet.

Opdateret og udvidet uddrag fra bogen:

René

Fra Frederiksberg
Tilmeldt 7. Jun 07
Skrevet kl. 18:14

ReneKnudskov:

Hej Jack

Det har ikke været min hensigt at virke mystisk om indholdet, så jeg er glad for din feedback, men det var mit indtryk at teksten var informativ. Jeg har nu udvidet infosiden med uddrag og håber det kaster mere lys over indholdet.

Opdateret og udvidet uddrag fra bogen:

René

Det regnede jeg heller ikke med. Det var derfor jeg tænkte at jeg hellere måtte smide lidt feedback ;o)

Jack

Fra København K
Tilmeldt 2. Apr 08
Fra  jimihove.dk ApS Skrevet kl. 18:21

Hej Rene

Jeg har nu absolut ingen frygt overfor det. Men tak for din bekymring. Jeg siger bare : visualisering og hvad så ? Det kan du forklare på et minut. At de får 1 ½ time til at gå med i The Secret er jo fordi de skal sælge et produkt. I min verden er det ligesom at sælge slankekure. Det nemt at tabe sig, men ikke særlig mange kan finde ud af det. Og DET giver grobund for en masse plattenslagere. Ikke at jeg siger du er det, har ikke læst din bog, men hvis visualisering er alt du er kommet frem til, har du fandme lang vej endnu. Og som Jack skriver så hjælper din beskrivelse her heller ikke. Du får det at fremstå som en stor mystik, som en spåkone med en krystalkugle. ALLE med succes bruger visualisering, om de er bevidst om det eller ej. Så bare glem mystikken og lad os høre om dine landvindinger i stedet for. Hvor mange millioner kroner har dine teknikker indbragt dig ? Fordi du sælger vel ikke noget du ikke ved om virker ? Om som ekspert på området kan du vel materialisere milliarder ?

Det hårdt arbejde, og ja en MASSE psykologi. Visualisering er den nemmeste af alle delene. Og derfor tiltrækkende at tro på som nybegynder, og derfor tiltrækkende for plattenslagerne. Igen ikke at du er, eller at det ikke virker, kombineret med andre ting.

Men glem mystikken og lad os høre om de konkrete succes oplevelser du har opnået. Its the name of the game

SEO fra 1000,- kr, og Google Ads fra 500,-  per måned. DK's billigste hjemmesider? Se mere på jimihove.dk 15+ års erfaring.

Fra København K
Tilmeldt 2. Apr 08
Fra  jimihove.dk ApS Skrevet kl. 18:21

Hej Rene

Jeg har nu absolut ingen frygt overfor det. Men tak for din bekymring. Jeg siger bare : visualisering og hvad så ? Det kan du forklare på et minut. At de får 1 ½ time til at gå med i The Secret er jo fordi de skal sælge et produkt. I min verden er det ligesom at sælge slankekure. Det nemt at tabe sig, men ikke særlig mange kan finde ud af det. Og DET giver grobund for en masse plattenslagere. Ikke at jeg siger du er det, har ikke læst din bog, men hvis visualisering er alt du er kommet frem til, har du fandme lang vej endnu. Og som Jack skriver så hjælper din beskrivelse her heller ikke. Du får det at fremstå som en stor mystik, som en spåkone med en krystalkugle. ALLE med succes bruger visualisering, om de er bevidst om det eller ej. Så bare glem mystikken og lad os høre om dine landvindinger i stedet for. Hvor mange millioner kroner har dine teknikker indbragt dig ? Fordi du sælger vel ikke noget du ikke ved om virker ? Om som ekspert på området kan du vel materialisere milliarder ?

Det hårdt arbejde, og ja en MASSE psykologi. Visualisering er den nemmeste af alle delene. Og derfor tiltrækkende at tro på som nybegynder, og derfor tiltrækkende for plattenslagerne. Igen ikke at du er, eller at det ikke virker, kombineret med andre ting.

Men glem mystikken og lad os høre om de konkrete succes oplevelser du har opnået. Its the name of the game

Side 1 ud af 3 (29 indlæg)