Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Feedback ny design

Side 3 ud af 4 (31 indlæg)
Fra København Ø
Tilmeldt 27. Jan 06
Indlæg ialt: 2158
Fra  DIVE.in Scuba Diving SorteSokker.dk Skrevet kl. 19:51
Hvor mange stjerner giver du? :

Morten Kaltoft:
Men man skal også tage højde for at det er til en fritidsklub, og at hjemmesidens målgruppe er unge, som helt klart ser op til de amerikanske stjerner, så mon ikke det passer udmærket? :-)

Ikke utænkeligt, hvilken alder er der tale om for målgruppen?

Kiggede lidt på den og farverne fald mig for øje...
Tekstfarverne er primært lyseblå.

Blå på hvid baggrund - svært at læse
Blå på grå i højre sidebar - svært at læse
Blå i menuen - næsten umulig at læse

I bør nok give disse tekster lidt mere kontrast

Dertil, en menu i ren flash kan give problemer hvis man enten ser siden via en mobiltelefon eller hvis browseren har problemer med flash. Overvej evt en ekstra menu i ren html

Jeg driver dykkersitet DIVE.in og freelancer med Bottomline

Fra Værløse
Tilmeldt 1. Jun 09
Indlæg ialt: 410
Skrevet kl. 21:41

Nicolai Lønne:

Morten Kaltoft:
Men man skal også tage højde for at det er til en fritidsklub, og at hjemmesidens målgruppe er unge, som helt klart ser op til de amerikanske stjerner, så mon ikke det passer udmærket? :-)

Ikke utænkeligt, hvilken alder er der tale om for målgruppen?

Kiggede lidt på den og farverne fald mig for øje...
Tekstfarverne er primært lyseblå.

Blå på hvid baggrund - svært at læse
Blå på grå i højre sidebar - svært at læse
Blå i menuen - næsten umulig at læse

I bør nok give disse tekster lidt mere kontrast

Dertil, en menu i ren flash kan give problemer hvis man enten ser siden via en mobiltelefon eller hvis browseren har problemer med flash. Overvej evt en ekstra menu i ren html

Det er sku godt set, jeg bakker op om dette. Meget godt set, i burde i hvertfald lægge en menu i html neden under flashen eller noget.

/ Morten

Få et godt webdesign til en lav pris på owix.dk - drevet af unge iværksættere

Tilmeldt 25. May 06
Indlæg ialt: 1020
Fra  Payday A/S Skrevet kl. 21:49

Jeg vil ikke gøre mig klog på dit design - det har jeg ikke forudsætningerne til.

Men jeg kan ikke lade være med at tænke, at hvis jeg nu var din kunde, så synes jeg ikke, at det ville være særlig fedt, at mit måske kommende design havde været lagt på nettet før jeg selv havde set det.

Håber du har fået kundens godkendelse til din offentliggørelse.

Fra Svenstrup J.
Tilmeldt 3. Nov 07
Indlæg ialt: 547
Fra  shopnord.dk Skrevet kl. 22:19

Espresso:
- - - og at du har forældres tilladelse til at bringe billeder af deres børn.
For er der ikke noget om, at det skal man, når der er tale om almindelige situationsbilleder, som der tilsyneladende kommer mange af?

Fra brøndby strand
Tilmeldt 2. Oct 08
Indlæg ialt: 893
Fra  Bilrude fix - mobil udskiftning af forruder, sideruder, bagruder. Skrevet kl. 22:20

rigtig flot side tumbs up!!

rudefix mobil bilrude skifte -nemt og billigt- vi skifter bilruder, reparerer stenslag og nanobehandler hos dig

Fra København (Rødovre)
Tilmeldt 3. Nov 08
Indlæg ialt: 130
Skrevet kl. 02:58

Hej Espresso,

Så roligt lige nu. Det er kun mockup design for at høre jeres mening, før jeg netop sender den til kunden, som jeg starter med at sige, da jeg opretter tråden. Det er jo lidt ærligt hvis budskabet ikke er ramt rigtig.

Jeg har fået feedback fra kunden igår torsdag, og det er meget glad for oplægget og det vi har designet, er lige det de søger, og vi er gået igang med projektet.

Jeg takker for alle de feedbacks jeg har fået , og specielt fra Nicolai Lønne med farverne, som jeg vil diskutere med kunden for at finde en bedre balance og kontrast, som du nævner.

PS! Målgruppen er unge fra 6 - 15 år

Mange tak!

Kim H. T
www.mwc.com.vn

Fra Slagelse
Tilmeldt 9. Oct 06
Indlæg ialt: 2589
Fra  Tømrer - snedker virksomheden Koluda Byg Skrevet kl. 07:09
Fra Slagelse
Tilmeldt 9. Oct 06
Indlæg ialt: 2589
Fra  Tømrer - snedker virksomheden Koluda Byg Skrevet kl. 07:09
Fra København (Rødovre)
Tilmeldt 3. Nov 08
Indlæg ialt: 130
Skrevet kl. 07:30

Hej Knud,

Knud S.:

Espresso:
- - - og at du har forældres tilladelse til at bringe billeder af deres børn.
For er der ikke noget om, at det skal man, når der er tale om almindelige situationsbilleder, som der tilsyneladende kommer mange af?

Billederne er fra Istockphoto og er dummies til denne demonstration design. Jeg understreger igen, dette er IKKE en hjemmeside endnu.

Jeg sender en ny link på denne tråd, når hjemmesiden 1. betaversion er færdigudviklet om ikke så længere. Der vil orginale billeder fra fritidsklubben vare sat ind, som vi vil modtage på mandag.

Til Nicolai Lønne: Mht til farverne har jeg lige haft dialog med fritidsklubben og det vil ikke have ændret noget pa designet, som de meget tilfreds med som den står Big Smile

Mange hilsner

Kim H. T
MWC

Fra Svenstrup J.
Tilmeldt 3. Nov 07
Indlæg ialt: 547
Fra  shopnord.dk Skrevet kl. 07:48

Webfreelancere.com:
Der vil orginale billeder fra fritidsklubben være sat ind, som vi vil modtage på mandag.

- jamen så er det netop man (den ansvarlige for hjemmesiden) skal passe meget på.

Vi fik engang ørerne i maskinen ved bare at vise klassebilleder på en hjemmeside. Og blev pålagt at fjerne disse billeder, hvis vi ikke havde ALLE forældres samtygge. - Og det var jo uoverkommeligt.

Side 3 ud af 4 (31 indlæg)