Hej, Jeg er ny og An Absolute Beginner, så jeg håber I vil bære en smule over med mig:) I 2006 besluttede jeg mig for "at gøre noget" istedet for at falde hen over min kroniske kræft (som d.d. stadig er borte) - så jeg gik i gang med at lære mig selv at MALE. (hestemalerier) Jeg startede op for under 500,- og har siden da geninvesteret hver en klink jeg tjener i flere/bedre materialer, eksperimenter, nye idéer, varer osv.... Da jeg IKKE kan lave hjemmesider selv, har jeg valgt Bricksite systemet - som jeg synes så pænt ud...og som jeg er glad for. Jeg har netop delt hjemmesiden/mine projekter lidt op i 3 grupper, for at gøre det mere overskueligt: Galleri - Design -Materialer. (har planer om at lave webshop, men er ikke helt klar endnu) Hvad synes I indtil videre om det? Og evt. forslag mht. flere besøgende.... (lidt svært da det er en bestemt målgruppe. Har prøvet Adwords - det kostede bare;) Hjemmesiden: www.wmgalleri.dk
Med venlig hilsen Winnie
|
Hej Winnie,
Din sider ser rigtig fin ud, overskuelig og pænt design.
Jeg tror også der er at rigtig fint marked for det du sælger, kender ikke konkurrencen, men kunne forstille mig at den var ret stor på nogle områder.
Jeg vil anbefale dig at lave mere SEO på din side, der er masser af ting som med fordel kan laves på siden.
Nis