Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Tør jeg nu osse spørge...?

Side 1 ud af 2 (11 indlæg)
Tilmeldt 11. Sep 09
Indlæg ialt: 5
Skrevet kl. 12:49
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej,

Jeg er ny og An Absolute Beginner, så jeg håber I vil bære en smule over med mig:)

I 2006 besluttede jeg mig for "at gøre noget"  istedet for at falde hen over min kroniske kræft (som d.d. stadig er borte) - så jeg gik i gang med at lære mig selv at MALE. (hestemalerier)

Jeg startede op for under 500,- og har siden da geninvesteret hver en klink jeg tjener i flere/bedre materialer, eksperimenter, nye idéer, varer osv....

Da jeg IKKE kan lave hjemmesider selv, har jeg valgt Bricksite systemet - som jeg synes så pænt ud...og som jeg er glad for.

Jeg har netop delt hjemmesiden/mine projekter lidt op i 3 grupper, for at gøre det mere overskueligt: Galleri - Design -Materialer. (har planer om at lave webshop, men er ikke helt klar endnu)

Hvad synes I indtil videre om det? Og evt. forslag mht. flere besøgende.... (lidt svært da det er en bestemt målgruppe. Har prøvet Adwords - det kostede bare;)

Hjemmesiden: www.wmgalleri.dk

Med venlig hilsen

Winnie

Tilmeldt 3. Aug 09
Indlæg ialt: 511
Skrevet kl. 13:00
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Hej Winnie,

Din sider ser rigtig fin ud, overskuelig og pænt design.

Jeg tror også der er at rigtig fint marked for det du sælger, kender ikke konkurrencen, men kunne forstille mig at den var ret stor på nogle områder.

Jeg vil anbefale dig at lave mere SEO på din side, der er masser af ting som med fordel kan laves på siden.

Nis

Tilmeldt 11. Sep 09
Skrevet kl. 13:20

Hej Nis,

Tusind tak - prøver dog hele tiden at finpudse..

Ok flere SEO..dvs flere søgeord på siden!?! (måtte lige google det, for at blive mindet om, hvad det betød;)

Mvh

Winnie

Tilmeldt 3. Aug 09
Skrevet kl. 13:26

Start med at bruge google keywords værktøj til at finde ud af hvilke søgeord der er relevante for din side.

MERE tekst:) dine sider er alt for tomme.

Endnu flere undersider med relevant tekst ville også være godt.

Flere gode kvalitets links til din side.

Tilmeldt 11. Sep 09
Skrevet kl. 13:31

Super!!! Ja der har du ret!!Smile

Forstår ikke: "Flere gode kvalitets links til din side"  (I'm hopeless I know;)

Tilmeldt 3. Aug 09
Skrevet kl. 13:34

Din side har allerede nogle links fra andre sider til din side. Et link er når en anden side linker til din side. Skriv: linkdomain:wmgalleri.dk i yahoo.dk så kan du se hvem der linker til din side.

Et godt link er typisk fra en relevant side, med relevant indhold.

Tilmeldt 3. Aug 09
Skrevet kl. 13:35

amino kan man ikke spørge for megetWink

Tilmeldt 11. Sep 09
Skrevet kl. 13:37

Gud hvor smart!!! Man lærer noget hele tiden....

Tusind tak Nis, simpelthen alletiders!

Tilmeldt 3. Aug 09
Skrevet kl. 13:40

Jeg foreslår at du kigger på en af de gratis seo bøger der findes på nettet. de du lige har hørt her er nogle gode ting du ville få meget ud af, men stadig kun et par procent af alt det man med fordel kunne gøre.

Tag et kig på denne gratis udgave af SEO Lex: http://www.seo-lex.dk/download-light.html 

Først skal du helt klart have mere tekst på dine sider, det ville gøre underværker:)

Tilmeldt 11. Sep 09
Skrevet kl. 13:46

Det vil jeg helt klart arbejde på altsammen - PYH det er jo en helt videnskab!

Er vist ikke i tvivl om, hvad jeg skal lave de næste par uger.. har forlængst fundet ud af at det er noget af en tidsrøver - men nødvendigt.

Takker for linkene!

Side 1 ud af 2 (11 indlæg)